Koronawirus

Co musisz wiedzieć

Działania prewencyjne

W trosce o bezpieczeństwo pracowników i kontrahentów Grupy Progres wprowadziliśmy działania prewencyjne, mające na celu zminimalizowanie liczby ewentualnych zachorowań, a także ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Grupa Progres wobec wszystkich pracowników prowadzi zintensyfikowaną kampanię prewencyjną i informacyjną dotyczącą procedur bezpieczeństwa związanych z epidemią. Na podstawie zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego, opracowaliśmy i wdrożyliśmy politykę postępowania dotyczącą koronawirusa, z którą zapoznajemy naszych pracowników, współpracowników i klientów.

Pracownik

Pracodawca

WAŻNE!

Jeśli masz gorączkę, objawy zakażenia dolnych dróg oddechowych (m.in. kaszel, duszności) lub inne niepokojące objawy, a szczególnie gdy wróciłeś z regionów o wysokim ryzyku występowania zachorowań bądź podczas podróży nastąpił kontakt z osobą chorą, zostań w domu. Telefonicznie skontaktuj się ze stacją sanitarno-epidemiologiczną lub zadzwoń na infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia (nr tel. 800 190 590) – uzyskasz tam informacje dotyczące postępowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem.

Zachęcamy również do śledzenia aktualnych komunikatów Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Działania wdrożone przez Grupę Progres

ZMIANA FUNKCJONOWANIA PRACY ODDZIAŁÓW

 

W trosce o bezpieczeństwo, wystosowaliśmy komunikację dotyczącą spotkań w oddziałach.

Zanim przyjdziesz do naszego oddziału – umów się na spotkanie telefonicznie lub mailowo.

 

W sprawach poniższych skorzystaj z usług online lub telefonu, aby:

  • podpisać umowę
  • złożyć wniosek
  • zdobyć niezbędne zaświadczenia
  • uzyskać informacje dotyczące PIT-u
  • uzyskać informacje dotyczące długości trwania umowy/okresu legalizacji itp.

PRACOWNICY TYMCZASOWI

Profilaktyka:

  • rozszerzyliśmy procedurę zatrudnienia nowych pracowników tymczasowych o dodatkowe wywiady weryfikujące aktualny stan zdrowia, mające na celu kontrolę zachorowań;
  • zalecamy mierzenie temperatury pracownikom;
  • w naszych zespołach wyznaczyliśmy osoby, które na bieżąco kontrolują sytuacje i są odpowiedzialne za informowanie służb zdrowia w razie podejrzenia zachorowania;
  • rekomendujemy usytuowanie pracowników w kwaterach pracowniczych wg zmian i miejsc pracy w celu eliminowania ewentualnych ryzyk;
  • zalecamy wyposażenie kwater pracowniczych w termometry i spirytusy do ich dezynfekcji,
    a miejsc pracy w maseczki.

 

Komunikacja:

 

  • prowadzimy kampanię informacyjną dotyczącą zasad postępowania w językach, którymi posługą się pracownicy – mailing, ulotki informacyjne, plakaty, instrukcje w naszych biurach, kwaterach oraz w zakładach pracy;
  • informujemy cudzoziemców o możliwości skorzystania z bezpłatnej porady lekarskiej
    w przypadku ewentualnego zarażenia;
  • udostępniamy listę szpitali z oddziałami zakaźnymi, mapę stacji sanitarno-epidemiologicznych, numer infolinii NFZ oraz numery alarmowe do opiekunów z Grupy Progres (ulotki, plakaty, mailing).

 

PRACOWNICY WEWNĘTRZNI

Profilaktyka:

  • ograniczamy wyjazdy służbowe i nie delegujemy pracowników na wyjazdy zagraniczne;
  • weryfikujemy osoby, które przebywały w krajach dotkniętych epidemią i zalecamy im wykonywanie pracy zdalnej;
  • podchodzimy elastycznie do możliwości pracy w systemie home office;
  • przykładamy szczególną uwagę do zachowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w naszych biurach.

 

Komunikacja:

 

  • wdrożyliśmy rozszerzoną kampanię informacyjną dla pracowników Grupy Progres w zakresie instrukcji postępowania i minimalizowania ryzyk;
  • opracowaliśmy kompendium wiedzy dotyczące profilaktyki zachowań i zasad higieny;
  • udostępniliśmy listę szpitali z oddziałami zakaźnymi, mapę stacji sanitarno-epidemiologicznych oraz numer infolinii NFZ.

Usługa dezynfekcji

Zadbaj o swoich Pracowników, zapewniając im bezpieczne, czyste i zdrowe warunki pracy. Skorzystaj z niezawodnej i przyjaznej środowisku technologii dezynfekcji przestrzeni światłem UV-C. Metoda ta skutecznie zapobiega rozprzestrzenianiu się bakterii i wirusów w tym koronawirusa SARS-COV-2 i COVID -19. 

To rozwiązanie sprawdzi się we wszystkich wnętrzach, a w szczególności w przypadku:

  • powierzchni biurowych
  • hal magazynowych i produkcyjnych
  • obiektów handlowych
  • szkół i uczelni wyższych

Poznaj zasadę działania urządzeń dezynfekcyjnych i ich bezprecedensowe dowody zabijania patogenów w tym SARS-CoV-2:

Jesteś zainteresowany, napisz do nas dezynfekcja@grupaprogres.pl

 

Nasz Blog – Twój Progres w HR

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.