Jestem PRO

– Paulina Demska i jej rowerowa pasja

Paulina Demska – Młodszy Konsultant

Moja pasja to mój rower.

 

Mój sposób na spędzenie wolnego czasu czy urlopu rozpoczął się od przeczytania kilka lat temu strony/dzienników (dzienników wypraw) NaSzadek – z Wartą warto!  I tak zostałam wirtualną fanką autora bloga, który po paru latach poprosił mnie o rękę.

 

Narzeczonego nie poznałam na szlaku rowerowym, poznałam go w górach, ale to jemu w głównej mierze dziękuje za zaszczepienie we mnie tej miłości do roweru. To on wspiera mnie w realizacjach naszych podróży.

 

Dlaczego jeżdżę na rowerze? Bo rower to wolność, zdrowie, piękne historie, granice i cele.

 

Jak udaje Ci się zachować work-life balance?

Po prostu po pracy, w weekendy i każdą wolną chwilę – odcinam się od świata!

 

Okazało się, że przysługują Ci dodatkowe dwa dni wolnego, które musisz wykorzystać od razu. Na co je wykorzystasz?

Zabieram rower i jadę kontynuować Wiślaną trasę rowerową!

 

Co dodaje Ci energii rano? Kawa, poranny jogging czy może coś innego?

Bieganie i Moje psy

 

Jaką czynność wykonujesz jako pierwszą po przyjściu do pracy?

Od jakiegoś czasu odkładam kask rowerowy i odpalam komputer.

 

Co daje Ci największą motywację do działania?

Atmosfera w pracy i oczywiście pieniądze.

 

Z jakimi ludźmi najlepiej Ci się pracuje i dlaczego?

Pracuje mi się dobrze z uczciwymi ludźmi i uśmiechniętymi, z pozytywnym nastawieniem do świata! Będę to powtarzać zawsze, jeśli pracujemy w zespole to gramy do 1 bramki ?.

 

Jak opiszesz swój styl pracy?

Mój styl pracy .. Poprosiłam moją przełożoną o opis, ponieważ nie miałam pomysłu …

„Paulinka – styl pracy „Sprawiaj przyjemność” – według teorii J. Haya – Świetnie pracuje w zespole, zapewniając harmonię i dbając o dobrą atmosferę. Zachęca innych do współudziału i komunikowania swojego zdania. Lubi przebywać z innymi ludźmi i szczerze okazuje im swoje zainteresowanie”.

No, piękne nie? ?

 

Co w ciągu ostatniego tygodnia dało Ci najwięcej satysfakcji?

Mój nowy DOM.

 

Jakim zwierzęciem chciałbyś być i dlaczego?

Zrobiłam dziś quiz! I wyszło mi, że jestem wilkiem! Że mogłabym być wilkiem! I w zasadzie mogłabym się pod tym podpisać! Można na mnie polegać i jestem urodzonym wojownikiem o dobrym sercu! Szybkim, zwinnym i odważnym.

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;