[post_title]
[post_published]
PROGRES
Grupa Progres po raz kolejny znalazła się w prestiżowym gronie najbardziej dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce.
Ponownie zdobyliśmy wyróżnienie w rankingu Gazel Biznesu 2016, organizowanego przez Puls Biznesu, z czego jesteśmy niezwykle dumni.
Grupa Progres, została doceniona za pracę, dynamikę i wkład jaki wnosi w rozwój branży. Każdego roku skrupulatnie badamy potrzeby rynku, realizujemy ambitne cele, tak aby wyprzedzać trendy i odpowiadać na nurtujące zagadnienia rynku pracy. Wyróżnienie to dla nas ogromny prestiż, który stawia naszą organizację na bardzo wysokim szczeblu agencji pracy, godnych zaufania. Dziękujemy za Państwa zaufanie i współpracę.
W gali udział wzięli Piotr Zając, Prezes Grupy Progres oraz Cezary Maciołek, Wiceprezes Grupy Progres.
źródło: Puls Biznesu
Fotorelacja z gali Gazele Biznesu 2016 w Sopocie
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.