[post_title]
[post_published]
PROGRES
Podczas gali Wieczoru Rekrutera, która odbyła się w Warszawie 12 października uczestniczyliśmy w rozstrzygnięciu konkursu Perły HR. Z radością możemy przekazać, że Grupa Progres otrzymała główną nagrodę w kategorii In-house Recruitment Team.
Jesteśmy bardzo dumni, że tytuł najlepszej firmy rekrutacyjnej w konkursie Perły HR przypadł właśnie nam. Codziennie stawiamy sobie poprzeczkę coraz wyżej i staramy się jak najlepiej wykonywać naszą pracę.
Dziękujemy, ta nagroda to dla nas motywacja do tego, aby być jeszcze lepszymi!
“Najrzadsze na świecie poza wnikliwym rozumem są diamenty i perły.” – Jean de la Bruyere
Perły HR to pierwszy w Polsce Konkurs skierowany do specjalistów i firm zajmujących się dostarczaniem szeroko rozumianych usług HR. Ideą wydarzenia jest integracja środowiska rekrutacyjnego i stworzenie szansy promocji jego potencjału. Szczegóły znajdziecie na stronie http://perlyhr.com/
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.