[post_title]

[post_published]

PROGRES

28 listopada 2017 w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku odbyło się wydarzenie biznesowo-inspiracyjne „Sztuka życia”. Spotkanie otworzył Andrzej Jacaszek, wydawca „Harvard Business Review Polska” oraz wiceprezes ICAN Institute.
Podczas wydarzenia zainicjowana została ekspercka debata na temat dążenia do osiągnięcia sukcesu i strategii pozwalających trwale go utrzymać, w której udział wziął Cezary Maciołek, Wiceprezes Grupy Progres.

Uczestnicy dyskusji starali się odpowiedzieć na wiele pytań, m.in.:
• Jakie czynniki decydują o osiągnięciu sukcesu życiowego?
• Czy można je ukierunkować, a jeśli tak, to w jaki sposób?
• Jak ważna jest satysfakcja z osiąganych wyników?
• Czy istnieją wspólne cechy osób osiągających trwały sukces?
• Czym jest umiejętność żonglowania w osiąganiu zaskakujących wyników?

Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.hbrp.pl/sztukazycia

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;