Jestem PRO
– Julia Krupińska zna 6 języków
„Pamięć trenowana latami w połączeniu z ruchem scenicznym pomaga w dostosowywaniu się do nowych wyzwań”. Julia Krupińska
Jak udaje Ci się zachować work-life balance?
Mój dzień dzieli się na dwie części, umysłową i fizyczną. Wstaję i wychodzę do pracy z uśmiechem na twarzy, ponieważ lubię firmę i ludzi, z którymi pracuję, a po pracy ze swoim mężem kocham chodzić do szkoły tańca, na siłownię, basen i spa.
Taka filozofia życia sprawia, że dzień jest dłuższy i piękniejszy, ale muszę przyznać, że gdybym nie znała języków obcych, a w tym również języka muzyki i tańca, mogłabym nie nadążyć za tak zróżnicowanymi obowiązkami i ambicjami.
Okazało się, że przysługują Ci dodatkowe dwa dni wolnego, które musisz wykorzystać od razu. Na co je wykorzystasz?
Przy nieoczekiwanym urlopie najchętniej wyjdę na spacer nad morze, a wieczorem zrelaksuję grając na pianinie.
Co dodaje Ci energii rano? Kawa, poranny jogging czy może coś innego?
Słońce za oknem, pożywne śniadanie z wyśmienitym smoothie ze świeżymi owocami.
Jaką czynność wykonujesz jako pierwszą po przyjściu do pracy?
Rozpoczynam pracę według harmonogramu, który tworzę dzień wcześniej przed zakończeniem pracy.
Co daje Ci największą motywację do działania?
Perspektywa rozwoju, zadowolenie przełożonych z mojej pracy.
Z jakimi ludźmi najlepiej Ci się pracuje i dlaczego?
Lubię pracować z ludźmi komunikatywnymi i otwartymi, którzy mają pozytywną energię.
Jak opiszesz swój styl pracy?
Styl pracy zadaniowy.
Co w ciągu ostatniego tygodnia dało Ci najwięcej satysfakcji?
W naszym dziale jest tradycja wspólnego świętowania różnych okazji, no i z tego powodu co chwilę przynosimy pyszności.
Jakim zwierzęciem chciałbyś być i dlaczego?
Małpką – jest sprytna, zaradna, lubi się bawić i jest opiekuńcza.
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.