[post_title]
[post_published]
PROGRES
Grupa Progres otrzymała wyróżnienie oraz tytuł Lidera Aktywizacji Osób Młodych, w kategorii Agencje Zatrudnienia. Organizatorem jest Fundacja Promocji Inicjatyw Społecznych POLPROM. W konkursie brały udział publiczne instytucje rynku pracy oraz agencje zatrudnienia. Natomiast zgłaszane praktyki dotyczyły innowacyjnych rozwiązań problemów osób młodych na rynku pracy.
16 października w siedzibie Business Centre Club w Warszawie odbyła się oficjalna gala wręczenia nagród oraz wyróżnień. Wydarzenie miało miejsce podczas konferencji „Przyjazny rynek pracy – niestandardowa oferta dla juniora i seniora”. W imieniu Grupy Progres wyróżnienie odebrała Anna Pietraszko – Kierownik Działu Personalnego.
Zgłoszona przez Grupę Progres inicjatywa dotyczyła zorganizowania programu staży i praktyk dla osób młodych. W 2018 roku uruchomiono i wdrożono w życie projekt aktywizacji pod nazwą „Twój pierwszy krok do zawodowego sukcesu – program stażowy Grupy Progres”. Opierając się na zdobytym doświadczeniu, zrozumieliśmy praktyczne problemy, z którymi pracodawcy borykają się na co dzień. Dział Personalny w ramach działań naprawczych i optymalizacyjnych wdrożył projekt PROGRES AKADEMIA – program szkoleń i rozwoju kompetencji pracowników. Jego celem jest zwiększenie działań ukierunkowanych na rozwój kompetencji twardych i miękkich osób młodych oraz skrócenie czasu niezbędnego do efektywnej realizacji zadań w poszczególnych obszarach organizacji.
Bardzo dziękujemy za wyróżnienie. Rozwój kwalifikacji osób wkraczających na rynek pracy jest dla nas istotnym elementem realizowanej strategii personalnej.
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.