Jestem PRO

– Marta realizuje nowe strategie

Marta Trzmielewska-Mirońska

Moją pasją są planszówki, gry planszowe. Zrodziło się to, gdy miałam 5 lat, wówczas dużo grałam z moją mamą, która była na urlopie macierzyńskim. Potem tradycją stało się to, że na różne okazje dostawałam w prezencie gry planszowe. Z czasem ze zwykłego grzybobrania i chińczyka zaczęłam grać w gry ekonomiczne i strategiczne ? Na dzień dzisiejszy wraz ze znajomymi umawiamy się na całe dnie i czasem noce, żeby grać. Moją ulubioną grą są Osadnicy z Catanu, głównie z powodów sentymentalnych, ponieważ była to moja pierwsza gra ekonomiczna, jaką dostałam.

 

Jak udaje Ci się zachować work-life balance?

Udaje mi się dzięki hobby, które często po pracy pochłania mnie w taki sposób, że skupiam się tylko na nim i nie myślę o pracy.

 

Okazało się, że przysługują Ci dodatkowe dwa dni wolnego, które musisz wykorzystać od razu. Na co je wykorzystasz?

Wynajmę domek na Kaszubach lub wezmę namiot i razem ze znajomymi pojadę grać w planszówki.  Cały dzień i całą noc, uwielbiam takie resety od życia codziennego.

 

Co dodaje Ci energii rano? Kawa, poranny jogging czy może coś innego?

Codziennie rano przyjeżdżam do pracy rowerem, a potem piję dużą szklankę wody.

 

Jaką czynność wykonujesz jako pierwszą po przyjściu do pracy?

Włączam komputer.

 

Co daje Ci największą motywację do działania?

Osiąganie wyznaczonych wcześniej celów związanych z rozwojem osobistym, jak i zawodowym.

 

Z jakimi ludźmi najlepiej Ci się pracuje i dlaczego?

Z bobrami i wydrami hehe. Z osobami o takich typach osobowości jak właśnie bóbr i wydra pracuje mi się najlepiej. Z bobrem, ponieważ są to osoby analityczne, logiczne, precyzyjne, natomiast z wydrą, ponieważ są to osoby towarzyskie, kreatywne, pełne entuzjazmu.

 

 

Jak opiszesz swój styl pracy?

„Bądź Doskonały” i „Śpiesz się” są to dwa style pracy według Julie Hay, które pasują do mnie.

Styl „bądź doskonały”, opisuje mój styl pracy, ponieważ lubię jasność, przejrzystość i celowość w działaniu.

Natomiast „Śpiesz się” charakteryzuje mnie dlatego, że jestem dynamiczna, lubię wielozadaniowość i nabieram energii pod wpływem wyzwań.

 

Co w ciągu ostatniego tygodnia dało Ci najwięcej satysfakcji?

Nowe zadania i wyzwania w pracy, a ponadto zastosowanie nowej strategii w grze planszowej „Rosyjskie Koleje” co dało mi kolejne zwycięstwo ?

 

Jakim zwierzęciem chciałbyś być i dlaczego?

Kotem, ponieważ jest to zwierzę niezależne, stawia na swoim, a ponadto jest wrażliwe i empatyczne.

 

 

 

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;