[post_title]

[post_published]

PROGRES

Agnieszka Dejneka, doświadczona ekspertka w branży biznesu i HR objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting w jednej z największych polskich spółek kapitałowych sektora nowoczesnych usług dla biznesu – Grupie Progres. Pozyskanie lidera to realizacja długofalowej strategii budowania przez Grupę Progres dwóch silnych marek: Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting.

Nowa Dyrektor Zarządzająca posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku usług rekrutacyjnych
i zarządzania zasobami ludzkimi. Znajomość wielu sektorów gospodarki i obszarów biznesowych poparta gruntownym doświadczeniem sprawiła, że jest cenionym za swój profesjonalizm i efektywność ekspertem. Dejneka w Grupie Progres będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju dwóch podległych sobie marek – Permanent Recruitment i Consulting.

Ludzie są największym kapitałem firmy, a skuteczne zarządzanie ich potencjałem stanowi o rozwoju
i sukcesie organizacji
– mówi nowa Dyrektor Zarządzająca. – W nowej pracy skupię się na wdrożeniu strategicznych zmian, tak by w perspektywie dwóch lat rozwijane przeze mnie linie biznesowe posiadały jak największy udział w rynku – dodaje Agnieszka Dejneka.

Wartość  polskiego rynku agencji zatrudnienia to obecnie 7,3 mld zł (dane według raportu Polskiego Forum HR), oznacza to 6% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Dane PFHR oraz MRPiPS wskazują, że w 2017 roku pracę za pośrednictwem agencji znalazło w Polsce aż 1,2 mln osób.

– Niska stopa bezrobocia (5,8% w sierpniu br.) przy jednocześnie intensywnym rozwoju polskiej gospodarki determinuje zwiększone zapotrzebowanie na pracowników, głównie specjalistów branżowych oraz usługi doradczo-szkoleniowe. Stąd decyzja o powołaniu w naszych strukturach nowego Dyrektora Zarządzającego odpowiedzialnego za rozwój linii biznesowych Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting. To też kolejny krok w realizacji naszych celów strategicznych, które założyliśmy na lata 2017-2020r. Dzisiejszy biznes i rynek pracy wymagają holistycznego spojrzenia i niestandardowych rozwiązań nad którymi stale pracujemy, generując dodatkową wartość dla naszych klientów i kandydatów – mówi Cezary Maciołek, Wiceprezes Zarządu Grupy Progres. 

 

Biuro prasowe Grupy Progres:

Kamila Tyniec
e-mail: pr@grupaprogres.pl

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;