[post_title]

[post_published]

PROGRES

Grupa Progres kolejny raz znalazła się w rankingu „Gazele Biznesu” i dołączał do prestiżowego grona najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm w Polsce. 

I edycja ogólnopolskiego rankingu „Gazele Biznesu” dziennika „Puls Biznesu” odbyła się w 2000 r. Gazela to firma małej lub średniej wielkości, która dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale daje sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentów. Listę przygotowują dziennikarze magazynu „Puls Biznesu” oraz analitycy wywiadowni gospodarczej Coface Poland.

Pod uwagę brane są wyniki finansowe z ostatnich, pełnych trzech lat (2015, 2016 i 2017). Analizowane firmy muszą spełnić kilka warunków – działać nieprzerwane od ponad 3 lat, osiągać przychody ze sprzedaży między 3 a 200 mln złotych w roku bazowym, odnotować wzrost przychodów ze sprzedaży w badanym okresie oraz wykazać brak strat w badanym okresie.

Grupa Progres dzięki spełnieniu wszystkich kryteriów m.in. odnotowanym wzrostom przychodów – 2017 r. (147.66%), 2016 (168.68%), 2015 (163.08%) oraz przychodom na poziomie 143,671,356, 37 zł (2017 r.), 130,715,120, 22 zł (2016 r.) i 97,298,579, 9 zł (2015 r.) została uznana za jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm.

Rankingi „Gazele Biznesu” sporządzane są co roku przez dzienniki ekonomiczne należące do szwedzkiej grupy Bonnier Press Group. Oprócz „Pulsu Biznesu” zestawienia takie opracowują jego siostrzane dzienniki ze Szwecji, Danii, Austrii, Łotwy, Rosji, Estonii i Słowenii. Kryteria wyboru Gazel są w poszczególnych krajach dostosowane do lokalnych warunków gospodarczych, ale cel wszędzie jest ten sam: promowanie małej i średniej przedsiębiorczości.

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;