Co jest największą siłą Grupy Progres?

Łukasz  Żuber – Kierownik Regionu  /  8 lat stażu

 

18 lat to dużo czy mało?

To sporo lecz liczę, że jest to dopiero początek. Przecież życie zaczyna się dopiero po 18-stce ;).

 

Co jest największą siłą firmy?

Bezwzględnie największą siłą firmy są ludzie, którzy ją tworzą. Wszyscy pracownicy poprzez współpracę i działanie skupione na osiągnięciu jasno wytyczonych celów, tworzą fundamenty firmy. Swoim zaangażowaniem, skrupulatnością, pracowitością i chęcią sięgania po więcej sprawiają, że firma stale się rozwija.

 

Jak zmieniała się firma na przestrzeni lat?

Grupa Progres z małej, lokalnej firmy zatrudniającej niewielką ilość osób stała się profesjonalnym i rozpoznawalnym partnerem biznesowym o zasięgu ogólnopolskim. Firma przez ten czas mierzyła się z wieloma wyzwaniami przez co udało jej się osiągnąć wiele sukcesów – zdecydowana większość z nich przychodziła w pocie czoła, ale to wszystko sprawiło, że dziś Grupa Progres mając taki bagaż doświadczeń jest w stanie inwestować właściwie i wybierać najlepsze rozwiązania.

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Cenię sobie współpracowników i atmosferę pracy, której doświadczam każdego dnia. Praca przynosi nie tylko satysfakcję z realizacji obranych celów, ale przede wszystkim przyjemność z bycia ludźmi, z którymi zwyczajnie dobrze się współpracuje.

 

Czego życzysz firmie i jej pracownikom?

Firmie życzę dalszego rozwoju i wielu sukcesów. Pracownikom natomiast wiele zapału, ogromu sił, niezliczonych pomysłów i tego by praca nigdy nie stała się rutyną, a codziennie stanowiła ciekawe wyzwanie.

 

 

Przeczytaj również: Rozwój i ścieżka kariery w Grupie Progres

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;