Co świadczy o dojrzałości firmy?

Karolina Bisikierska – Koordynator Projektu  / 7 lat stażu

 

 

18 lat to dużo czy mało?

18 lat z perspektywy rozwoju firmy to wystarczająco dużo czasu na zdobycie branżowego doświadczenia, ciągłego umacniania pozycji na rynku, udoskonalania wewnętrznych procesów i wytworzenia więzi z pracownikami. Czas w perspektywie rozwoju jest nieoceniony.

 

 

Co Twoim zdaniem świadczy o dojrzałości firmy

O dojrzałości firmy świadczy dojrzałość ludzi w niej pracujących i zarządzających. To ludzie tworzą biznes. Istotną kwestią jest budowanie zdrowych relacji w firmie, zapewniając przyjazne otoczenie pozytywnie wpływające na kreatywność. O dojrzałości samej firmy jako marki świadczy ugruntowana i stabilna pozycja na rynku i zaufanie klientów.

 

 

Czego życzysz firmie i jej pracownikom

Firmie – stabilnego wzrostu przez następne lata i sprawnego pokonywania wszystkich napotkanych przeszkód. Pracownikom – pozytywnego nastawienia w każdej sytuacji i konsekwentnej samorealizacji w obszarach firmy oraz racjonalnych i osiągalnych do realizacji planów biznesowych.

 

 

Co jest największą siłą firmy?

Największą siłą każdej firmy są ludzie w niej pracujący.

 

 

Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres

Systematyczności, nastawienia „can do” w każdej sytuacji, cierpliwości i analitycznego myślenia w sytuacjach kryzysowych.
Tego, że 10-ty dzień miesiąca od lat jest moim ulubionym i to nie tylko ze względu na stan mojego prywatnego konta.

 

 

Przeczytaj również: Co jest największą siłą Grupy Progres?

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;