[post_title]
[post_published]
PROGRES
Kilkuset uczestników, podsumowanie wyników, goście specjalni, nagrody dla pracowników, loteria charytatywna – Grupa Progres kolejny raz zaprosiła cały zespół na spotkanie we Władysławowie. Minione lata to okres stałego rozwoju firmy, 2018 r. należał do bardzo udanych.
Coroczne spotkanie Grupy Progres, kolejny raz odbyło się we Władysławowie. Zarząd, wspólnie z pracownikami, podsumował rok pełen sukcesów i ustalił plany na przyszłość, doceniono także wkład osób najbardziej zaangażowanych w rozwój firmy, wręczając każdej z nich nagrody.
W części oficjalnej Cezary Maciołek, Wiceprezes Grupy Progres podsumował wyniki osiągnięte przez firmę w 2018 roku, przybliżył też plany na kolejne lata. Magda Dąbrowska, Dyrektor Zarządzający CUW omówiła zrealizowane projekty, na koniec Kierownik Działu Personalnego, Anna Pietraszko przedstawiła Podsumowanie Roku Pracownika.
Podczas wieczornej Gali wręczono nagrody osobom, które osiągnęły najlepsze rezultaty w swoich specjalizacjach. Pracownicy otrzymali statuetki – Super Żagiel, Żagiel i Żagielek. Spośród pracowników CUW wyróżniono osoby charakteryzujące się wzorową postawą, inicjatywą oraz ponadprzeciętnym zaangażowaniem. Nagrodę specjalną – ProBohatera 2018 przyznano w 4 kategoriach: Lider Roku, Współpracownik Roku, Innowator Roku i Przyjaciel Klienta.
Gościem specjalnym spotkania był Piotr Bucki, wykładowca, ekspert w dziedzinie komunikacji i motywacji. W swoim wystąpieniu poruszył kwestie motywacji, wyzwań związanych z ciągłymi zmianami na rynku pracy, optymalnego wykorzystania potencjału i kompetencji oraz świadomego korzystania z czasu.
Nie zabrakło również okolicznościowego toastu i wyjątkowych atrakcji – występu saksofonisty, show magików czy loterii, z której dochód przeznaczyliśmy na cele charytatywne.
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.