[post_title]

[post_published]

PROGRES

Program Ambasador to najnowszy projekt Grupy Progres, który dotyczy rekrutacji stałych prowadzonych na stanowiska różnego szczebla. Projekt właśnie wystartował, a jego uczestnicy będą nagradzani za rekomendację naszej firmy innym przedsiębiorcom.

Grupa Progres od lat skutecznie zarządza portfelem usług dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb firm, które jej zaufały. Dzięki doświadczeniu, pasji i odpowiedzialnym decyzjom buduje trwałe relacje pomagające Partnerom skupić się na kluczowych obszarach ich działalności biznesowej. Zespół Grupy Progres każdego dnia pomaga Klientom i Pracownikom osiągnąć to czym dla nich jest sukces.
Program Ambasador jest kolejnym krokiem w budowaniu dobrych relacji biznesowych. Projekt pozwoli skonsolidować środowisko biznesu we wspólnym celu, jakim jest rozwój polskich przedsiębiorstw. Jego misją jest znalezienie Ambasadorów, którzy zarekomendują Grupę Progres innym przedsiębiorcom i zostaną wynagrodzeni za zaangażowanie i poświęcony czas. Program dotyczy rekrutacji stałych prowadzonych na stanowiska różnego szczebla.

Jak to działa?
1. Kontaktujesz nas z osobą decyzyjną w firmie. Ważny jest bezpośredni kontakt i Twoja rekomendacja.
2. Nawiązujemy kontakt z potencjalnym klientem. Negocjujemy zakres i warunki współpracy.
3. Rozpoczynamy procesy rekrutacyjne a tym samym rozliczenia z nowym partnerem.
4. Wynagradzamy Twoje zaangażowanie.

Co zyskuje Ambasador?
• 10 proc. prowizji od wypracowanego zysku, za każdy okres (w pierwszych 3 okresach rozliczeniowych).

 

By wziąć udział programie, wystarczy skontaktować się z opiekunem projektu pod adresem ambasador@grupaprogres.pl

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;