[post_title]
[post_published]
PROGRES
Pracownicy Grupy Progres chętnie włączają się w inicjatywy charytatywne, które mają na celu pomoc najbardziej potrzebującym. W miniony poniedziałek 3 czerwca 2019 r. odwiedziliśmy dom dziecka, Dom im. J. Korczaka w Gdańsku by przekazać podopiecznym najpotrzebniejsze rzeczy. Środki na ten cel zebraliśmy podczas firmowej loterii, w której aktywnie uczestniczyli nasi pracownicy.
Grupa Progres od lat prowadzi działania społeczne i jest za nie doceniana – w ubiegłym roku nasza firma kolejny raz otrzymała nagrodę w konkursie „Lodołamacze” za działania związane z aktywizacją osób niepełnosprawnych. W tym roku wsparliśmy m.in. Dom im. J. Korczaka w Gdańsku. To placówka opiekuńczo-terapeutyczna o zasięgu regionalnym, zapewniająca całodobową opiekę, wychowanie oraz specjalistyczną terapię, pomoc i wsparcie dzieciom niepełnosprawnym, a także przewlekle chorym w wieku od 0 do lat 12, pozbawionym stale lub okresowo opieki rodzicielskiej. Jest jedyną tego rodzaju placówką prowadzoną przez Samorząd Województwa Pomorskiego.
W akcję zbiórki środków dla Domu im. J. Korczaka zaangażowali się nasi pracownicy, którzy wzięli udział w loterii organizowanej z okazji corocznego spotkania pracowników firmy we Władysławowie. Dodatkowo Zarząd Grupy Progres podwoił zebraną kwotę. Ponadto do naszej akcji charytatywnej dołączył jeden z klientów Grupy Progres, który pragnie pozostać anonimowy. Dzięki temu wsparciu i ogromnemu zaangażowaniu mogliśmy przekazać jeszcze więcej najpotrzebniejszych rzeczy.
Cieszymy się, że nasze działania mają realny wpływ na lokalną społeczność i przyczyniają się również do poprawy sytuacji w grupie, która powinna być otoczona szczególną opieką oraz wsparciem. Dziękujemy za ciepłe przyjęcie Pani Dyrektor Ilonie Puckowskiej – Pociask, wszystkim pracownikom i podopiecznym tej placówki.
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.