Jestem PRO
– Martyna jest wielbicielką escape roomów
Około 3 lata temu miałam okazję odwiedzić pierwszy escape room w swoim życiu. Jeszcze wtedy nie zdawałam sobie sprawy, że ten sposób spędzania wolnego czasu stanie się moim hobby, swojego rodzaju pasją. Paradoksalnie spędzanie czasu w pokoju ucieczki daje mi duże poczucie wolności, zabiera od problemów codziennego życia. Moja pasja rozwija we mnie ponadto wiele istotnych kompetencji, a także przypomina, jak piękne miasta w Polsce posiadamy, gdyż bycie prawdziwym escapowiczem wiążę się z podróżowaniem po całej Polsce.
Jak udaje Ci się zachować work-life balance?
Hmmmm…. Na pewno bardziej wychodzi mi mówienie o zasadach work-life balance niż wcielanie tych zasad w życie. Uważam wręcz, że jestem świetnym teoretykiem a nad praktyką staram się pracować. Niewątpliwie moja pasja pomaga mi w próbie osiągnięcia równowagi pomiędzy pracą, a życiem prywatnym (naprawdę w escape roomie, chcąc wyjść i osiągnąć jak najlepszy wynik, nie myślisz o raporcie, który o 8.00 powinien się znaleźć na skrzynce przełożonego). Ponadto lubię, to co większość – spotkania z przyjaciółmi oraz rodziną, z którymi „uprawiam” tzw. gastroturystykę, obejrzeć dobry film, czy pójść na siłownię, a także od czasu do czasu słodko poleniuchować.
Okazało się, że przysługują Ci dodatkowe dwa dni wolnego, które musisz wykorzystać od razu. Na co je wykorzystasz?
Jadę w rodzinne strony – tam najlepiej naładować baterie ?
Co dodaje Ci energii rano? Kawa, poranny jogging czy może coś innego?
Odpowiedź, która najbardziej pasuje – „to zależy” od sytuacji, otoczenia, pory roku ? Dziś była to kawa, jutro może być jogging.
Jaką czynność wykonujesz jako pierwszą po przyjściu do pracy?
Bardzo często zdarza mi się być pierwszą osobą w miejscu pracy, więc sposób działania jest następujący – otwieram okna (lepiej pracuje się w przewietrzonych pomieszczeniach), robię kawę, nalewam szklankę wody i jestem gotowa do działania ?
Co daje Ci największą motywację do działania?
W pracy i życiu prywatnym – zdecydowanie ludzie.
Z jakimi ludźmi najlepiej Ci się pracuje i dlaczego?
Każdy z nas układał w swoim życiu puzzle, w których do stworzenia pełnego obrazka potrzebne są różnorodne elementy. To samo cenię w pracy, lubię współpracować z różnorodnymi osobowościami, które pomimo bycia „inną/innym”, stanowią dla mnie brakujące ogniwa, z którymi posiadam punkty wspólne.
Jak opiszesz swój styl pracy?
Styl pracy „Martyna” ? – elastyczne dopasowanie do sytuacji, z troską o jak najlepszą jakość i zawsze w terminie.
Co w ciągu ostatniego tygodnia dało Ci najwięcej satysfakcji?
Wydłużenie ostatniej doby o kilka godzin. Skąd ten pomysł? Udało mi się zrealizować wszystko, co miałam zaplanowane…. Nawet się wyspać ?
Jakim zwierzęciem chciałbyś być i dlaczego?
Wiewiórką – z przyczyn sentymentalnych (w okresie studiów byłam rudowłosa, podobnie jak moja starsza siostra, przez co byłyśmy nazywane Wiewiórą 1 i 2) oraz symbolicznych (w celu zrozumienia, zachęcam do lektury artykułu na temat symboliki zwierząt).
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.