Co wspominasz najlepiej z pracy w Grupie Progres?
Co wspominasz najlepiej?
W całym okresie pracy w firmie Grupa Progres jest wiele wspomnień lepszych czy gorszych, choć wydaje mi się, że ze zbiegiem czasu najlepiej wspominam pozytywną atmosferę, jaką stworzyliśmy między sobą w naszym oddziale łódzkim oraz wzajemne zaufanie i wsparcie.
Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…
Dała mi możliwość pracy stałej u klienta, dzięki czemu z każdym dniem uczę się czegoś nowego i rozwijam się nie tylko jako pracownik, ale również jako człowiek. Mogłem rozwinąć cechy takie jak opanowanie, cierpliwość, komunikatywność, czy umiejętność pracy w grupie. Są to cechy niezbędne do podejmowania dynamicznych decyzji w sytuacjach często stresujących, a to z kolei pozwala godnie reprezentować Grupę Progres.
Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?
Dotychczasowe doświadczenie nauczyło mnie, jak mierzyć się z interwencjami u klienta, a także jak rozwiązywać potencjalne problemy ze zleceniobiorcami, aby obie strony były zadowolone. Dodatkowo miałem okazję nauczyć się lepszego planowania i realizowania wyznaczonych celów.
Co jest największą siłą firmy?
Wydaje mi się, że posiadanie w całej Polsce oddziałów, które mogą komunikować się i wspierać wzajemnie, w sytuacjach dynamicznych jak np. nagłe, pilne rekrutacje w różnych miastach. Osobiście byłem na wyjazdach rekrutacyjnych w Warszawie, czy reklamowych na Śląsku w celu pomocy przy rozwijaniu firmy w innych regionach.
Czego życzysz firmie i jej pracownikom?
Firmie życzę, aby się prężnie rozwijała i z każdym rokiem zdobywała nowych klientów oraz dawała możliwości pracy nowym pracownikom. Pracownikom życzę przede wszystkim zdrówka w tych trudnych czasach, ale również wymagających klientów, przy których jesteśmy w stanie się rozwijać każdego dnia.
Przeczytaj również: Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.