LIDER SPRZEDAŻY
Szkolenie, dzięki któremu poznasz sposoby pomagające
osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji
DLA PRACODAWCY
Kim jest lider sprzedaży?
To osoba, która buduje biznes przez zaufanie. Skutecznie zdobywa lojalność klientów i posługuje się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających docierać do docelowej grupy klientów.
Z nami udoskonalisz swoje kompetencje handlowe w zakresie:
- Badania potrzeb i motywów zakupu
- Wizerunku biznesowego
- Prezentacji oferty produktu oraz firmy
- Skutecznej komunikacji interpersonalnej
- Radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami klienta
- Obrony ceny
- Stosowania przewagi konkurencyjnej by budować wyróżniającą się ofertę
- Unikania negatywnych wypowiedzi
Celem szkolenia jest:
- przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych
- przybliżenie uczestnikom elementów obrony proponowanej ceny
- wsparcie w nabyciu umiejętności z zakresu:
- budowania wartości prezentowanej oferty
- budowania wizerunku biznesowego i stosowanie przewagi konkurencyjnej
- posługiwania się najskuteczniejszymi taktykami komunikacyjnymi, pozwalającymi docierać do docelowej grupy klientów
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Poznasz sposoby pozwalające Ci osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji
- Zrozumiesz, jak pozyskiwać pożądane informacje od klientów, co ułatwi Ci dopasowanie argumentów sprzedażowych
- Zwiększysz pewność siebie i sprawisz, że prezentowana przez Ciebie oferta będzie bardziej atrakcyjna dla klienta
- Nauczysz się wykorzystywać swoją przewagę konkurencyjną
- Poznasz motywy zakupowe klientów, czyli kiedy klient kupuje, a kiedy nie i dlaczego?
- Dowiesz się jak Klient postrzega handlowca, na co zwraca uwagę i jak wpływać na motywację jego decyzji?
- Sprawdzisz swoje umiejętności podczas scenek scenariuszy sprzedażowych
- Rozwiniesz swój język korzyści i będziesz używać go świadomie w budowaniu relacji
CO NAS WYRÓŻNIA
- Diagnoza potrzeb uczestnikówPrzed rozpoczęciem zajęć trener weryfikuje indywidualne potrzeby kursantów i dostosowuje agendę do oczekiwań grupy.
- Przestrzeń na indywidualne casyKażdy z uczestników będzie miał dedykowaną przestrzeń na przedyskutowanie ważnych dla niego kwestii i dzięki różnorodności doświadczeń grupy, indywidualnemu podejściu trenera oraz elementom coachingu grupowego, uzyska maksimum wsparcia w ważnym dla niego obszarze.
- Dostępność trenera po szkoleniu do indywidualnych konsultacjiPo zakończonych zajęciach w uzgodnionym terminie, każdy z uczestników będzie miał możliwość odbycia bezpłatnej konsultacji z trenerem w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
- Możliwość kontynuacji rozwoju w obszarze zarządzania zespołemDla tych z państwa, którzy są zainteresowani poszerzaniem swojej wiedzy i kompetencji z zakresu skutecznej sprzedaży i obsługi klienta, przygotowaliśmy:
– dodatkowe konsultacje/ coachingi z trenerem
– kolejne szkolenia handlowe
– praktyczne warsztaty, umożliwiające pogłębioną pracę w konkretnych aspektach, podczas scenek z wykorzystaniem kamery.
Agenda szkolenia
DZIEŃ 1
-
INTRO
Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia
-
PODSTAWY KOMUNIKACJI
Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
Błędy w komunikacji z podwładnymi
Przekonania – źródła i zagrożenia -
LIDER, CZYLI KTO?
Obszary działań lidera
2 zasady w skutecznym przywództwie
Style przywództwa
Autosabotaż lidera
Czynniki wpływające na efektywność
Autorytet – jak go zbudować?Wyciąganie konsekwencji -
PLANOWANIE PRACY ZESPOŁU
Obszary działań lidera
2 zasady w skutecznym przywództwie
Style przywództwa
Autosabotaż lidera
Czynniki wpływające na efektywność
Autorytet – jak go zbudować?Wyciąganie konsekwencji -
PLANOWANIE PRACY ZESPOŁU
Podział czasu managera
Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?
Utrzymanie ciągłości pracy zespołu -
UDZIELANIE PORAD PRACOWNIKOWI
Komunikowanie obaw i oczekiwań
DZIEŃ 2
-
KOMUNIKACJA
Proces komunikacji z podwładnymi
Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
Sztuka zadawania właściwych pytań -
INFORMACJA ZWROTNA
Zasady budowania informacji zwrotnej
Skuteczny model informacji zwrotnej
Zawarcie kontraktu z podwładnym -
EGZEKWOWANIE I KONSEKWENCJE
Brak realizacji zadań
Wyciąganie konsekwencji
Przyczyny braku realizacji zadań -
DELEGOWANIE
Nawyki pomagające i ograniczające
Dlaczego nie deleguję?
Określanie celów
Wzmacnianie delegacji -
ASERTYWNOŚĆ
Asertywna postawa
Komunikowanie barier pracownikom
Umiejętność odmowy
Przekazywanie konkretnych oczekiwań
JESTEŚ ZAINTERESOWANY
SZKOLENIEM?
Masz pytania? Chciałbyś zgłosić grupę, zarezerwować termin?
Skontaktujemy się z Tobą
APLIKUJ
Nasz Blog – Twój Progres w HR
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.