LIDER SPRZEDAŻY

Szkolenie, dzięki któremu poznasz sposoby pomagające
osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji

DLA PRACODAWCY

Kim jest lider sprzedaży?

To osoba, która buduje biznes przez zaufanie. Skutecznie zdobywa lojalność klientów i posługuje się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających docierać do docelowej grupy klientów.

Z nami udoskonalisz swoje kompetencje handlowe w zakresie:

  • Badania potrzeb i motywów zakupu
  • Wizerunku biznesowego
  • Prezentacji oferty produktu oraz firmy
  • Skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami klienta
  • Obrony ceny
  • Stosowania przewagi konkurencyjnej by budować wyróżniającą się ofertę
  • Unikania negatywnych wypowiedzi

Celem szkolenia jest:

  • przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych
  • przybliżenie uczestnikom elementów obrony proponowanej ceny
  • wsparcie w nabyciu umiejętności z zakresu:
    • budowania wartości prezentowanej oferty
    • budowania wizerunku biznesowego i stosowanie przewagi konkurencyjnej
    • posługiwania się najskuteczniejszymi taktykami komunikacyjnymi,  pozwalającymi docierać do docelowej grupy klientów

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Poznasz sposoby pozwalające Ci osiągnąć większą skuteczność w finalizowaniu transakcji
  • Zrozumiesz, jak pozyskiwać pożądane informacje od klientów, co ułatwi Ci dopasowanie argumentów sprzedażowych
  • Zwiększysz pewność siebie i sprawisz, że prezentowana przez Ciebie oferta będzie bardziej atrakcyjna dla klienta
  • Nauczysz się wykorzystywać swoją przewagę konkurencyjną
  • Poznasz motywy zakupowe klientów, czyli kiedy klient kupuje, a kiedy nie i dlaczego?
  • Dowiesz się jak Klient postrzega handlowca, na co zwraca uwagę i jak wpływać na motywację jego decyzji?
  • Sprawdzisz swoje umiejętności podczas scenek scenariuszy sprzedażowych
  • Rozwiniesz swój język korzyści i będziesz używać go świadomie w budowaniu relacji

CO NAS WYRÓŻNIA

  • Diagnoza potrzeb uczestnikówPrzed rozpoczęciem zajęć trener weryfikuje indywidualne potrzeby kursantów i dostosowuje agendę do oczekiwań grupy.
  • Przestrzeń na indywidualne casyKażdy z uczestników będzie miał dedykowaną przestrzeń na przedyskutowanie ważnych dla niego kwestii i dzięki różnorodności doświadczeń grupy, indywidualnemu podejściu trenera oraz elementom coachingu grupowego, uzyska maksimum wsparcia w ważnym dla niego obszarze.
  • Dostępność trenera po szkoleniu do indywidualnych konsultacjiPo zakończonych zajęciach w uzgodnionym terminie, każdy z uczestników będzie miał możliwość odbycia bezpłatnej konsultacji z trenerem w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
  • Możliwość kontynuacji rozwoju w obszarze zarządzania zespołemDla tych z państwa, którzy są zainteresowani poszerzaniem swojej wiedzy i kompetencji z zakresu skutecznej sprzedaży i obsługi klienta, przygotowaliśmy:
    – dodatkowe konsultacje/ coachingi z trenerem
    – kolejne szkolenia handlowe
    – praktyczne warsztaty, umożliwiające pogłębioną pracę w konkretnych aspektach, podczas scenek z wykorzystaniem kamery.

Agenda szkolenia

DZIEŃ 1

  • INTRO

    Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia

  • PODSTAWY KOMUNIKACJI

    Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
    Błędy w komunikacji z podwładnymi
    Przekonania – źródła i zagrożenia

  • LIDER, CZYLI KTO?

    Obszary działań lidera
    2 zasady w skutecznym przywództwie
    Style przywództwa
    Autosabotaż lidera
    Czynniki wpływające na efektywność
    Autorytet – jak go zbudować?Wyciąganie konsekwencji

  • PLANOWANIE PRACY ZESPOŁU

    Obszary działań lidera
    2 zasady w skutecznym przywództwie
    Style przywództwa
    Autosabotaż lidera
    Czynniki wpływające na efektywność
    Autorytet – jak go zbudować?Wyciąganie konsekwencji

  • PLANOWANIE PRACY ZESPOŁU

    Podział czasu managera
    Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?
    Utrzymanie ciągłości pracy zespołu

  • UDZIELANIE PORAD PRACOWNIKOWI

    Komunikowanie obaw i oczekiwań

DZIEŃ 2

  • KOMUNIKACJA

    Proces komunikacji z podwładnymi
    Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
    Sztuka zadawania właściwych pytań

  • INFORMACJA ZWROTNA

    Zasady budowania informacji zwrotnej
    Skuteczny model informacji zwrotnej
    Zawarcie kontraktu z podwładnym

  • EGZEKWOWANIE I KONSEKWENCJE

    Brak realizacji zadań
    Wyciąganie konsekwencji
    Przyczyny braku realizacji zadań

  • DELEGOWANIE

    Nawyki pomagające i ograniczające
    Dlaczego nie deleguję?
    Określanie celów
    Wzmacnianie delegacji

  • ASERTYWNOŚĆ

    Asertywna postawa
    Komunikowanie barier pracownikom
    Umiejętność odmowy
    Przekazywanie konkretnych oczekiwań

JESTEŚ ZAINTERESOWANY

SZKOLENIEM?

Masz pytania? Chciałbyś zgłosić grupę, zarezerwować termin?

Skontaktujemy się z Tobą

    APLIKUJ

    Nasz Blog – Twój Progres w HR

    Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

    Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

    Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

    Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

    Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

    Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

    Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

    Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

    W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.