Jestem PRO
– Paulina Rolecka, której pasją jest Pole Dance
Moją pasją jest Pole Dance. Trenuję od prawie 5 lat, a od 3 lat jestem instruktorem. Jest to sport, który dał mi wiele pewności siebie oraz nauczył cierpliwości, ale przede wszystkim pokazał, że przy odrobinie zaangażowania i samodyscypliny można osiągnąć każdy wyznaczony sobie cel. Oprócz bycia trenerem startuję również w zawodach. Uwielbiam wychodzić na scenę i czuć adrenalinę. Jest to naprawdę uzależniające i po każdym zejściu ze sceny nie mogę doczekać się kolejnych występów. Wiele razy udawało mi się stanąć na podium. Moim największym osiągnięciem jest zdobycie pierwszego miejsca na Mistrzostwach Polski oraz pierwsze miejsce na Mistrzostwach Europy. Jednak największą satysfakcję dają mi moje kursantki – jestem bardzo dumna z każdej z nich.
Jak udaje Ci się zachować work-life balance?
Moja pasja jest również moją drugą pracą, więc przyznaję, że czasem doba ma dla mnie za mało godzin. Obserwowanie moich podopiecznych, jak szybko robią postępy, daje mi dużo motywacji do działania. Całe szczęście, że mój narzeczony potrafi i lubi gotować, bo inaczej bym głodowała albo gotowała obiady o 2 w nocy.
Okazało się, że przysługują Ci dodatkowe dwa dni wolnego, które musisz wykorzystać od razu. Na co je wykorzystasz?
Na spontaniczną wycieczkę.
Co dodaje Ci energii rano? Kawa, poranny jogging czy może coś innego?
Jestem chyba jedną z nielicznych osób, które nie piją kawy – serio 😉 Nie mam pojęcia skąd czerpię energię. Możliwe, że mam ukryte ADHD.
Jaką czynność wykonujesz jako pierwszą po przyjściu do pracy?
Pierwszą rzeczą, jaką robię, jest włączenie laptopa oraz wymiana plotek z koleżanką z biurka obok, która jest moją ulubioną osobą w całej firmie (tak, to ona kazała mi tak napisać).
Co daje Ci największą motywację do działania?
Czuje się najbardziej zmotywowana, gdy widzę, że moja praca przynosi oczekiwane efekty.
Z jakimi ludźmi najlepiej Ci się pracuje i dlaczego?
Najlepiej pracuje mi się z ludźmi, którzy mają mnóstwo energii, są otwarci i pozytywni – to daje energetycznego kopniaka do działania.
Jak opiszesz swój styl pracy?
Moja pasja nauczyła mnie systematyczności i planowania kolejnych działań. Każde nowe wyzwanie sprawia mi ogromną motywację do realizowania celów.
Co w ciągu ostatniego tygodnia dało Ci najwięcej satysfakcji?
Ogromną satysfakcją jest fakt, że moja kursantka dostała się na swoje pierwsze zawody – dzięki temu wiem, że to co robię, ma sens i zarażam innych moją pasją.
Jakim zwierzęciem chciałbyś być i dlaczego?
Gdybym mogła, chciałabym być kotem, chociaż sama średnio za nimi przepadam, ale przekonuje mnie możliwość spania, kiedy tylko bym chciała i robienie tego, na co w danej chwili mam ochotę.
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.