[post_title]

[post_published]

PROGRES

Przemówienia TEDx są jednymi z najpopularniejszych nagrań w sieci. Relacje z tych kreatywnych spotkań można nazwać skarbnicą motywacji, choć prelegenci nie mówią tylko o biznesie. To, co można o tych fragmentach powiedzieć, to to, że potrafią zmienić nastawienie, a co za tym idzie – pomóc osiągnąć sukces.

Oto prawdziwa moc inspiracji.
Angela Lee Duckworth o mocy pasji i wytrwałości. I o tym, że nie tylko wysokie IQ jest gwarancją powodzenia i sukcesu.
https://www.ted.com/talks/angela_lee_duckworth_the_key_to_success_grit?

Amy Cuddy, psycholog społeczny, mówi o mowie ciała, gestach, minach, które kształtują to, jak inni nas postrzegają. Jej wskazówki pozwolą poprawić swoją pewność siebie.
https://www.ted.com/talks/amy_cuddy_your_body_language_shapes_who_you_are?

Alain de Botton pyta, czym faktycznie jest sukces, a czym porażka. Czy brak sukcesu to porażka? Co się opłaca? Mowa jest też o przyjemności płynącej z pracy. https://www.ted.com/talks/alain_de_botton_a_kinder_gentler_philosophy_of_success?

Kolejna przemowa o sukcesie, tym razem John Wooden zachęca do tego, by robić to, co jest dobre dla nas samych. https://www.ted.com/talks/john_wooden_on_the_difference_between_winning_and_success?

Elizabeth Gilbert, autorka słynnej książki ,,Jedz, módl się i kochaj’’, ma za sobą lata porażek. Dziś mówi o tym, jak pracować nad swoim sukcesem, niezależnie od wyników.
https://www.ted.com/talks/elizabeth_gilbert_success_failure_and_the_drive_to_keep_creating?

Julie Burstein rozmawia z kreatywnymi ludźmi o życiu, do rozmowy zaprosiła: filmowca Mira Nair, pisarza Richarda Forda, rzeźbiarza Richarda Serry i fotografa Joela Meyerowitza. https://www.ted.com/talks/julie_burstein_4_lessons_in_creativity?

David Kelley opowiada o swojej ścieżce kariery zaznaczając, że kreatywność nie jest cechą nielicznych oraz mówi o tym, jak ważna jest pewność siebie w procesie twórczym.
https://www.ted.com/talks/david_kelley_how_to_build_your_creative_confidence?

Richard Branson, jeden z najbardziej znanych nie tylko biznesmanów, ale też liderów, pracodawców i kreatywnych umysłów, opowiada o swojej karierze, sukcesach i porażkach. I o tym, jak to jest być multimilionerem. https://www.ted.com/talks/richard_branson_s_life_at_30_000_feet?

Simon Sinek podaje przykład Martina Luthera Kinga i Steve’a Jobsa jako liderów, którzy inspirują innych. I mówi o modelu inspirującego przywództwa.
https://www.ted.com/talks/simon_sinek_how_great_leaders_inspire_action?

Podobno nie ma sukcesu bez work-life balance. Czy to prawda? Nigel Marsh mówi, że życiowa równowaga jest zbyt ważna, aby to pracodawca o niej decydował.
https://www.ted.com/talks/nigel_marsh_how_to_make_work_life_balance_work?

Powodzenia!

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;