[post_title]
[post_published]
PROGRES
31 marca spotkaliśmy się na dorocznej konferencji poświęconej analizie trendów, omówieniu strategii rozwoju firmy oraz podsumowaniu 2015 roku. Punktem kulminacyjnym spotkania było wręczenie Żagli Progresu. To już piąta edycja programu. Zgodnie z tradycją firmy nagrodzone zostały osoby wyróżniające się szczególnymi osiągnięciami, umiejętnościami, a także zaangażowaniem. Doceniono przede wszystkim skuteczność w działaniu oraz wyniki, ale także wyjątkowość oraz zestaw unikalnych wartości. Takie cechy są najwyższa wartością dla naszej organizacji.
Oprócz wiedzy merytorycznej i praktycznej, było ono czasem na poznanie się i spotkanie z osobami, z którymi na co dzień mamy kontakt jedynie mailowy czy telefoniczny. To idealna pora, by podzielić się doświadczeniami, czy pomysłami na skuteczne działanie. Ale to też czas, na śmiech i zabawę.
Punktem kulminacyjnym spotkania było wręczenie Żagli Progresu. Zgodnie z tradycją firmy, osoby wyróżniające się szczególnymi osiągnięciami, umiejętnościami, a także zaangażowaniem zostały nagrodzone. Doceniono przede wszystkim skuteczność w działaniu oraz wyniki, ale także wyjątkowość oraz zestaw unikalnych wartości. Takie cechy są najwyższa wartością dla naszej organizacji.
Wszystkim nagrodzonym jeszcze raz serdecznie gratulujemy!
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.