Jestem PRO

– Justyna Stanisławska pieczenie ciast ma we krwi

Justyna StanisławskaKonsultant

Moja pasja do pieczenia ciast jest we mnie zakorzeniona od dzieciństwa – mam to we krwi ?. Od najmłodszych lat lubiłam spędzać czas w kuchni z mamą oraz babcią i pichcić razem z nimi. Pieczenie ciast sprawia mi olbrzymią przyjemność i pomaga odstresować się po pracy. Fakt, że to co robię i kocham komuś smakuje, jeszcze bardziej mnie motywuje.

 

Jak udaje Ci się zachować work-life balance?

Work-life balance udaje mi się zachować, starając się oddzielić życie prywatne od zawodowego ?

 

Okazało się, że przysługują Ci dodatkowe dwa dni wolnego, które musisz wykorzystać od razu. Na co je wykorzystasz?

Mając dodatkowe dwa dni wolnego, pakuję manatki i jadę zrelaksować się na działkę.

 

Co dodaje Ci energii rano? Kawa, poranny jogging czy może coś innego?

Najwięcej energii rano daje mi muzyka, gdyż jest ona dla mnie najważniejsza. Dlatego pierwsze co robię każdego dnia, to włączam radio i robię kawusię ?.

 

Jaką czynność wykonujesz jako pierwszą po przyjściu do pracy?

Pierwszą czynnością, jaką wykonuję rano w pracy jest otwarcie okna.

 

Co daje Ci największą motywację do działania?

Największą motywację do działania daje mi myśl, że życie jest tylko jedno i trzeba go doświadczać.

 

Z jakimi ludźmi najlepiej Ci się pracuje i dlaczego?

Najlepiej pracuje mi się z ludźmi z poczuciem humoru.

 

Jak opiszesz swój styl pracy?

Swój styl pracy oceniam jako zorganizowany.

 

Co w ciągu ostatniego tygodnia dało Ci najwięcej satysfakcji?

W ciągu ostatniego tygodnia najwięcej satysfakcji dało mi zrobienie tortu na konkurs – wcześniej nie miałam styczności z masą cukrową i cieszę się, że mi się udało.

 

Jakim zwierzęciem chciałbyś być i dlaczego?

Zwierzęciem, którym chciałabym być, jest pies- największy przyjaciel człowieka.

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;