Nasz Blog
Twój Progres w HR

Bądź na bieżąco – zapisz się do naszego newslettera.


    PROGRES

    Nasz Blog – Twój Progres w HR

    CEE – Grupa Progres doceniona za Profesjonalne Usługi dla Biznesu

    CEE – Grupa Progres doceniona za Profesjonalne Usługi dla Biznesu

    Grupa Progres doceniona za Profesjonalne Usługi dla Biznesu. Kapituła 8. edycji jednego z najważniejszych wydarzeń w branży nieruchomości w Europie Środkowo-Wschodniej – EuropaProperty CEE Investment Awards doceniła nasze działania! Grupa Progres została nominowana do nagrody w kat. Profesjonalne Usługi dla Biznesu. Zwycięzców poznamy 25 października 2018 r. Największa w regionie impreza poświęcona inwestycjom, rozwojowi i

    czytaj dalej
    Przebranżowienie – jest się czego bać?

    Przebranżowienie – jest się czego bać?

    Zmiana branży czy zawodu wywołuje skrajne emocje. Dla młodych ludzi, wchodzących na rynek pracy to już standard, ale wśród starszego pokolenia pracowników budzi strach. Jednak dla każdego bez względu na wiek, stanowi życiowe wyzwanie, ponieważ wymaga wyjścia ze swojej strefy komfortu. Czy warto zdecydować się na taki krok? Kiedyś zawód zmienialiśmy z konieczności. Dziś

    czytaj dalej
    Konferencje HR-owe, dlaczego warto uczestniczyć w wydarzeniach branżowych?

    Konferencje HR-owe, dlaczego warto uczestniczyć w wydarzeniach branżowych?

    Jak zarządzać stresem w organizacji? Jak osiągnąć efekt FLOW? Jak rekrutować i zatrzymywać pracowników na dłużej? Czego biznes oczekuje od zespołu HR? To tylko przykłady pytań, które nurtują branżę HR. Odpowiedzi na nie można poznać na Konferencji Kurs na HR, która 11 października odbędzie się we Wrocławiu. To wydarzenie jest najlepszym dowodem na to, że

    czytaj dalej
    Grupa Progres na pierwszym miejscu „Book of Lists 2018/2019”

    Grupa Progres na pierwszym miejscu „Book of Lists 2018/2019”

    Grupa Progres uplasowała się na pierwszym miejscu prestiżowego rankingu biznesowego „Book of Lists 2018/2019”, Warsaw Business Journal w kategorii Firmy HR – Agencje Pracy Tymczasowej. Wydanie publikacji uświetniła uroczysta gala wieczorna „Book of Lists 2018/2019”, która odbyła się 17 września 2018 r. w warszawskim Hotelu Polonia Palace. Podczas uroczystości przyznano certyfikaty za zajęcie pierwszych miejsc

    czytaj dalej
    Rekrutacja przez Social Media, czyli o nowych sposobach pozyskiwania pracowników

    Rekrutacja przez Social Media, czyli o nowych sposobach pozyskiwania pracowników

    Kto pamięta czasy, gdy CV wysyłaliśmy pocztą do firm, w których chcielibyśmy pracować, czekaliśmy na telefon i nikt z nas nie myślał, że za jakiś czas nastąpi prawdziwa social mediowa rewolucja? Jej efektem jest social recruiting polegający na poszukiwaniu najlepszych kandydatów do firmy przy pomocy mediów społecznościowych. To działanie jest jednym z mocnych filarów wspierających

    czytaj dalej
    Lodołamacze 2018 – Grupa Progres z kolejną nagrodą

    Lodołamacze 2018 – Grupa Progres z kolejną nagrodą

    W poniedziałek, 10 września 2018 roku, podczas Pomorskiej Regionalnej Gali Lodołamacze 2018, nagrodzono regionalnych pracodawców zatrudniających Osoby Niepełnosprawne. Kapituła konkursu doceniła nasze działania kolejny raz, zdobyliśmy nagrodę plasując się na III miejscu w kategorii Otwarty Rynek Pracy, podobnie jak w 2016 r. III miejsce w konkursie Lodołamacze 2018 jest dla nas sygnałem, że prowadzone przez

    czytaj dalej
    Nowy Dyrektor Zarządzająca Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting na pokładzie Grupy Progres

    Nowy Dyrektor Zarządzająca Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting na pokładzie Grupy Progres

    Agnieszka Dejneka, doświadczona ekspertka w branży biznesu i HR objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting w jednej z największych polskich spółek kapitałowych sektora nowoczesnych usług dla biznesu – Grupie Progres. Pozyskanie lidera to realizacja długofalowej strategii budowania przez Grupę Progres dwóch silnych marek: Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting. Nowa Dyrektor

    czytaj dalej
    Co każdy lider powinien wiedzieć?

    Co każdy lider powinien wiedzieć?

    Stabilna i bezpieczna praca, rutyna, brak rozwoju i chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych to pułapka, w którą może wpaść każdy lider. Często o zmianie wspomnianego stanu rzeczy myśli zbyt późno np. w momencie utarty pracy, gdy okazuje się, że inni byli lepsi, a uczeń wyprzedził mistrza. Co zrobić by uniknąć upadku z wysokiego, zawodowego konia i

    czytaj dalej
    Na słuchawkach – prawdy i mity

    Na słuchawkach – prawdy i mity

    Czy praca w call center jest atrakcyjna? Na czym polega? Czy to zajęcie mało ambitne i tylko na chwilę? Ile prawdy jest w „mrożących krew w żyłach” opowieściach o pracy w tzw. hot-line? Swoją karierę zawodową, jeszcze w czasach studenckich, rozpoczynałem właśnie „na słuchawkach”. Mam zatem bardzo osobiste doświadczenia w tym temacie. Jak w

    czytaj dalej