[post_title]

[post_published]

PROGRES

Szum, gwar… takt tegorocznego BSS Forum w Gdyni był wygrywany jeszcze na parę tygodni przed wydarzeniem. Media społecznościowe obwieszczały i niecierpliwie odliczały kolejne dni pozostające do wielkiego startu. Biogramy prelegentów, opisy firmy oraz tematyka warsztatów przyciągnęła uwagę wielu z branży nowoczesnych usług dla biznesu.

Grupa Progres przygotowała na ten event warsztat z 7 zasad idealnej oferty pracy dla pracownika.

Mając na uwadze wyzwanie rekrutacji kadry przed którym stoi dzisiaj większość firm, chcieliśmy pokazać oczami kandydatów co jest dla nich ważne. Co przyciąga ich uwagę, co w ofercie pracy spowoduje, że firma pozyska zmotywowanego i lojalnego pracownika. Na ten dzień przygotowaliśmy film pokazujący wywiady z młodymi pracownikami sektora BSS, w którym odpowiedzieli nam na pytania związane z emocjami, które towarzyszą im na co dzień w pracy.

Te radości, obawy, lęki, zaskoczenia wypowiadane przez ludzi pracujących w sektorze stały się dla nas podstawą do opracowania naszej propozycji kluczowych zasad oferty pracy.

Warsztat cieszył się dużym zainteresowaniem, zgromadziliśmy w sali kilkadziesiąt osób żywo zainteresowanych naszym wątkiem.

Zasady, które wskazaliśmy jak m.in. oryginalność, dopasowanie do grupy docelowej, spójność, regułę wzajemności, autentyczność były przedmiotem dyskusji jak praktycznie zastosować te reguły w procesie pozyskania ale także utrzymania pracownika w firmie.

Dziękujemy uczestnikom naszego warsztatu, którzy chętnie w kuluarach przy kawie zaszczepiali naszą ideę innym. Było to dla nas budujące doświadczenie.

Do zobaczenia w przyszłym roku na BSS Forum!

Magdalena Białek

Regionalny Kierownik Rekrutacji Stałych

Grupa Progres

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;