Pracownicy usług wspólnych
Dowiedz się więcej.
Rekrutacja pracowników usług wspólnych
Polska, w porównaniu do innych krajów europejskich, zajmuje wysoką pozycję na liście państw, które przodują w rozwoju sektora Usług Wspólnych (BPO/SSC). Jedną z przyczyn są bardzo wysoko oceniane kwalifikacje polskich kadr. Charakterystyczną cechą Centrów Usług Wspólnych jest ich rozbudowana struktura i duże zróżnicowanie pod względem stanowisk, na które zatrudniani są chętni do pracy w tym obszarze biznesu. Nasz zespół dedykowany sektorowi Usług Wspólnych zajmuje się rekrutacją osób dla branży SSC, doświadczonych w obsłudze procesów finansowych, zakupowych, księgowych, informatycznych, analitycznych, obsługi klienta, prawnych i wielu innych. Każdą rekrutację kończymy sukcesem, znajdując Specjalistów z największymi kwalifikacjami w branży.
Prowadzimy rekrutacje na stanowiska:
- Księgowy / Księgowa
- Specjalista ds. Administracyjnych
- Specjalista ds. Wmów i współpracy
- Project Manager
- Analityk Finansowy
- Konsultant ds. Rekrutacji
- Specjalista ds. Płac
- Specjalista ds. Podatków
- Koordynator Działań Marketingowych
- Analityk
ABY POZNAĆ NASZE METODY WSPÓŁPRACY
ZACHĘCAMY DO KONTAKTU:
NAPISZ WIADOMOŚĆ
Nasz Blog – Twój Progres w HR
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.