Co jest największą siłą Grupy Progres?

Agnieszka WitczakKoordynator Procesu Rekrutacji Cudzoziemców  /  wkrótce 7 lat stażu

 

Co wspominasz najlepiej?

Najmilsze wspomnienia mam z corocznych spotkań Grupy Progres, będących podsumowaniem zakończonego roku budżetowego, a zarazem integracją pracowników naszej firmy. To wyjątkowy czas dla naszej organizacji, kiedy mówimy o naszych dokonaniach, realizacji celów i planach na przyszłość. Z uśmiechem wracam do tego wydarzenia. Mamy wtedy możliwość nie tylko zawodowo, ale również i prywatnie poznać osoby, z którymi na co dzień realizujemy wspólne projekty i mamy zazwyczaj kontakt jedynie zdalny.

 

Czego życzysz firmie i jej pracownikom?

100 lat, 100lat Grupa Progres to My, więc życzę nam wielu lat pełnych sukcesów. Rozwijajmy się nieustannie, dając tym samym satysfakcję wszystkim zatrudnionym osobom i naszym Klientom.

 

Jak wyglądał twój rozwój/ścieżka kariery ?

Współpracę z Grupą Progres rozpoczęłam w 2012 roku jako pracownik produkcji w jednej z firm, którą od wielu lat wspieramy. Moje zaangażowanie i praca zostały docenione poprzez awans na stanowisko zastępcy koordynatora zmiany, a następnie koordynatora zmiany. Po trzech latach pracy w siedzibie Klienta, otrzymałam możliwość, by spróbować swoich sił na stanowisku konsultanta w jednym z oddziałów w Łodzi. W chwili obecnej pracuję w Dziale Międzynarodowym jako koordynator procesu rekrutacji cudzoziemców.

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

…Grupa Progres to ludzie, którzy tworzą świetną atmosferę w miejscu pracy oraz dają mi szansę nieustannie się rozwijać.

 

Co jest największą siłą firmy ?

Pracownicy, którzy codziennie dokładają wszelkich starań, aby firma działała prężnie, co daje nam duże poczucie satysfakcji.

 

Przeczytaj również: Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;