Co świadczy o dojrzałości Grupy Progres?

Paulina Skopek – Księgowa  / 5 lat stażu

 

Co Twoim zdaniem świadczy o dojrzałości firmy?

Za dojrzałością firmy wg mnie przemawia: bogate doświadczenie w branży, ustabilizowana pozycja na rynku, uznani wieloletni partnerzy w biznesie oraz liczne prestiżowe nagrody przyznane w dziedzinie HR.

 

Czego życzysz firmie i jej pracownikom?

Firmie z okazji 18 – lecia życzę w 100% wykorzystanych okazji do dalszego rozwoju, wielu kluczowych klientów, satysfakcji oraz trafnych decyzji w podejmowanych przedsięwzięciach. Pracownikom Grupy Progres natomiast życzę szeroko rozumianej satysfakcji z pracy i sukcesów w podejmowanych wyzwaniach.

 

Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?

Moja współpraca z Grupą Progres rozpoczęła się w 2015 roku w Dziale Księgowości. W tym czasie dynamika pracy była bardzo zróżnicowana. Gdy dołączyłam do zespołu, liczył 2 osoby i wdrażany był nowy program kadrowo – księgowy w firmie. Już wtedy czekało na każdego – tym bardziej na nowego pracownika, wiele wyzwań związanych z pomysłowością w eksplorowaniu nowego systemu (jeszcze wtedy mało znanego). Zdarzały się czasami trudne sytuacje, których rozwiązanie zależało od siły zespołu i umiejętności współpracy i dzięki temu szybko przekonałam się, że atutem mojego zespołu są ludzie – ci życzliwi, kompetentni i z dużym doświadczeniem. Dzisiaj nasz zespół w nieco odmienionym składzie, ale wymienione wyżej cechy się nie zmieniły.

 

Jak przedstawisz spółkę w jednym zdaniu zupełnie obcej osobie?

Znana marka na rynku pracy i rozwiązań HR.

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Pracuję w fajnym zgranym zespole, którego atmosfera sprawia, że chce mi się iść do pracy. Atmosfera, chociaż luźna i bardzo koleżeńska to niepozbawiona też dyscypliny i poczucia odpowiedzialności za powierzone obowiązki.

 

 

Przeczytaj również: Co jest największą siłą Grupy Progres?

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;