Co wspominasz najlepiej z pracy w Grupie Progres?

PROGRES
Iwona Wieczyńska – Dyrektor Regionu  /  10 lat stażu

 

Co wspominasz najlepiej?

Najlepiej wspominam coroczne przygotowania do sezonu letniego, kiedy nasza praca wygląda niecodziennie. Zaangażowanie całego zespołu, nagła zmiana obowiązków i emocje, które temu towarzyszą – pomimo zmęczenia po każdym zamkniętym sezonie, zawsze czekamy na kolejny z niecierpliwością!

 

Czego życzysz firmie i jej pracownikom?

Firmie życzę szczęśliwych pracowników – wówczas pozostałe cele po prostu będą osiągnięte. Pracownikom natomiast przekazuję pozytywną energię, wysoką motywację i otwartość na zmiany, na następne co najmniej 18 lat. ?

 

Co jest największą siłą firmy?

Relacje! Jesteśmy organizacją, której fundamentem są partnerskie relacje – zarówno wśród zespołów wewnętrznych dbamy o koleżeńskie i sprawiedliwe podejście, jak również z Klientami, dla których nie jesteśmy po prostu dostawcą usług, ale przede wszystkim Partnerem, który rozumie ich biznes. Myślę, że skutkuje to poczuciem bezpieczeństwa dla każdej ze stron.

 

Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?

Najważniejsze, czego nauczyła mnie praca w Grupie Progres, to otwartość na zmiany – jesteśmy uzależnieni od wyjątkowo wielu czynników zewnętrznych: sytuacji na rynku pracy, sektorów gospodarczych, na których działają nasi Partnerzy i oczywiście relacji. Dzięki temu dziś w każdej decyzji, z którą się nie zgadzam, nie szukam jej złych efektów, ale jeśli nie umiem znaleźć pozytywów – po prostu szukam innych rozwiązań.

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Nigdy nie wiem co mnie dziś spotka!

 

 

Przeczytaj również: Jak zmieniała się firma na przestrzeni lat? 

 

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;