Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?

PROGRES
Joanna Dargiewicz – Dyrektor Regiony  /  9 lat stażu

 

Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?

Otwartości na ludzi – zarówno klientów biznesowych, klientów w postaci kandydatów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Praca w Grupie Progres nauczyła mnie elastyczności w biznesie, w zarządzaniu zespołem oraz otwartego umysłu na całą branżę. Moim zdaniem właśnie ta elastyczność i innowacyjne podejście do wielu spraw wyróżnia spółkę na rynku.

 

Jak wyglądał Twój rozwój/ ścieżka kariery?

Kierownik Oddziału Gdańsk, Kierownik Regionu, Dyrektor Regionu (pracuję w GP od grudnia 2011 r.). Mimo tego czuję, że nadal się rozwijam dzięki mojemu zespołowi oraz klientom, którzy reprezentują bardzo różne branże. Wyzwania pojawiają się praktycznie codziennie. Aktualna sytuacja z pandemią również nauczyła mnie spojrzenia na wiele tematów w zupełnie inny sposób, niż dotychczas.

 

Czego życzysz firmie i jej pracownikom?

Dalszej ekspansji, rozwoju, nowych kierunków biznesu (nowe kraje), utrzymania stabilnej pozycji rzetelnego Partnera biznesowego oraz sukcesów w dążeniu do roli Lidera nowoczesnych usług HR w Polsce. Życzę również Grupie Progres oraz jej pracownikom niekończącej się ambicji w poszerzaniu horyzontów zarówno na szczeblu zawodowym, jak również prywatnym.

 

Jak przedstawisz spółkę w jednym zdaniu zupełnie obcej osobie?

Polska firma z wieloletnim doświadczeniem w branży, która niejedno przeszła ?.

 

Co jest największą siłą firmy?

Wartością firmy jest liczne grono naszych Partnerów biznesowych z wieloletnim, wspólnym doświadczeniem oraz umiejętne dostosowywanie się do zmieniających się warunków rynkowych (otoczenia biznesowego).

 

 

Przeczytaj również: 18 lat to dużo czy mało?

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;