[post_title]

[post_published]

PROGRES

Grupa Progres uplasowała się na pierwszym miejscu prestiżowego rankingu biznesowego „Book of Lists 2018/2019”, Warsaw Business Journal w kategorii Firmy HR – Agencje Pracy Tymczasowej.

Wydanie publikacji uświetniła uroczysta gala wieczorna „Book of Lists 2018/2019”, która odbyła się 17 września 2018 r. w warszawskim Hotelu Polonia Palace. Podczas uroczystości przyznano certyfikaty za zajęcie pierwszych miejsc w poszczególnych rankingach. W imieniu Grupy Progres certyfikat odebrał Cezary Maciołek, Wiceprezes Zarządu Grupy Progres.

Nasza firma jest jednym z czołowych usługodawców na rynku pracy i zatrudnienia. Rocznie zatrudniamy ponad 25 tysięcy pracowników i realizujemy 1,5 tysiąca projektów rekrutacyjnych. Posiadamy kilkadziesiąt oddziałów w Polsce i za granicą. Pierwsze miejsce w rankingu „Book of Lists 2018/2019”, przyznane przez kapitułę redakcji Warsaw Business Journal, to kolejne tego typu wyróżnienie, które zdobyliśmy. W 2015 r. i 2017 r. znaleźliśmy się na drugim miejscu wśród Agencji Pracy w Polsce wg. rankingu „Book of Lists”.

Cieszymy się, że wieloletnie dokonania Grupy Progres na polskim i zagranicznym rynku HR zostały docenione przez tak prestiżowy ranking, jakim jest „Book of Lists”. Szczególnie ważny jest dla nas fakt, że kapituła po raz kolejny doceniła naszą firmę. To dla całego zespołu dowód, że obrany kierunek rozwoju, realizowane przez nas koncepcje i projekty spotykają się z uznaniem branży – powiedział Cezary Maciołek, Wiceprezes Zarządu Grupy Progres. – Wyróżnia nas kompleksowe działanie, specjalizacja w poszczególnych obszarach oraz jasna wizja dalszego rozwoju, co w konsekwencji przekłada się na wzrost zatrudnienia, dynamikę podpisanych kontraktów i ilość realizowanych projektów biznesowych bez których nie moglibyśmy zająć pozycji lidera w rankingu „Book of Lists” – zaznacza Cezary Maciołek.

„Book of Lists 2018/2019” to już 23 edycja rankingu wydawanego przez kapitułę redakcji Warsaw Business Journal. Opracowanie, tworzone od 1995 roku, jest największą i najdłużej obecną na rynku polsko-angielską publikacją biznesową, która zawiera zestawienia oraz informacje finansowe i statystyczne na temat największych firm z ponad 40 branż. Co roku podczas gali „Book of Lists” wręczane są certyfikaty i nagrody dla liderów poszczególnych rankingów oraz firm wyróżniających się na rynku.

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;