[post_title]
[post_published]
PROGRES
Grupa Progres zdobyła nagrodę podczas jednego z najważniejszych wydarzeń branży usług dla biznesu w Polsce, gali Outsourcing Stars. Firma okazała się bezkonkurencyjna w kategorii HR Leasing pracowniczy, a była też w ścisłej czołówce w dwóch innych kategoriach dotyczących branży usług HR.
– Jest to druga już nagroda Outsourcing Stars dla Grupy Progres. Dowodzi tego, że podążamy we właściwym kierunku i na trudnym, dynamicznym rynku pracy potrafimy sobie dobrze radzić. To oczywiście zasługa całego zespołu, który na ten sukces ciężko pracuje każdego dnia – powiedział Cezary Maciołek, wiceprezes Grupy Progres.
Branża usług dla biznesu to od wielu lat najdynamiczniej rozwijający się sektor polskiej gospodarki. Grupa Progres systematycznie rozwija swoje kompetencje w tym obszarze, realizując projekty dla kilku dużych podmiotów.
Gala Outsourcing Stars to wyjątkowe wydarzenie sektora outsourcingu i nowoczesnych usług dla biznesu organizowane przez fundację Pro Progressio. Jest to merytoryczne podsumowanie roku, finał konkursu, w którym wyłaniane są najszybciej rozwijające się firmy i organizacje otoczenia biznesu. Gala to także doskonałe pole do międzynarodowego networkingu. Tegoroczna, piąta już edycja wydarzenia odbyła w Gdyni i przyciągnęła ponad 300 osób, reprezentantów środowiska BSS.
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.