[post_title]
[post_published]
PROGRES
Grupa Progres otrzymała Godło „Firma Przyjazna Klientowi”. Tytuł przyznawany jest na podstawie wyników niezależnego audytu satysfakcji klientów, w którym nasza firma osiągnęła ocenę na poziomie 90% zadowolenia. Wskaźnik oceny współpracy wyniósł 91%, a oceny kontaktu aż 93%.
Godło Firma Przyjazna Klientowi jest najbardziej rozpoznawanym wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z Organizacją. Bardzo wysoka ocena, którą nasi Klienci wystawili Grupie Progres jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Potwierdza także, że najwyższy poziom usług Grupy Progres oraz jakość obsługi spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających Partnerów Biznesowych. Cieszymy się, że doceniają oni zaangażowanie naszego zespołu w każdy realizowany projekt i od ponad 15 lat obdarzają Grupę Progres zaufaniem.
Przyznana nagroda jest dla nas również mobilizacją do dalszego prowadzenia skutecznych działań, których celem jest spełnienie indywidualnych potrzeb naszych Klientów oraz dostosowanie innowacyjnych rozwiązań do ich oczekiwań.
Organizatorem projektu FPK jest Fundacja Digital Knowledge Observatory, instytucja promująca wymianę doświadczeń i współpracy w środowisku menedżerskim, a także zachęcająca do podwyższania kwalifikacji zawodowych przez polskich menedżerów. Fundacja zajmuje się tworzeniem rozwiązań usprawniających procesy edukacji, prowadzenia biznesu oraz tworzenie standardów zarządzania. Decyzja o przyznaniu tytuły podejmowana jest na podstawie wyników anonimowych ankiet, które wypełniają klienci oceniający działalności badanej firmy.
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.