Grupie Progres i jej pracownikom życzę…

Marcin GajewskiMłodszy Konsultant  /  7 lat stażu

 

Co Twoim zdaniem świadczy o dojrzałości firmy?

Stabilność finansowa, rozpoznawalność na rynku.

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Ponieważ lubię zespół, w którym pracuję. Świetna atmosfera daje mi dużo energii.

 

Czego życzysz firmie i jej pracownikom?

Firmie życzę więcej tak pozytywnych pracowników i kolejnych dobrych 18 lat, a pracownikom wytrwałości w codziennych zadaniach.

 

Co jest największą siłą firmy?

Największą siłą tej firmy są ludzie ?

 

Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?

Zaczynałem jako asystent. Miała być to praca dodatkowa na miesiąc wakacji, a pracuję już ponad 7 lat ?

 

 

Przeczytaj również: Lubię pracę w Grupie Progres ponieważ…

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;