Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?

Sandra Szczepaniak  – Koordynator Pracowników Tymczasowych   / 5 lat stażu

 

Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?

Moja przygoda z Grupą Progres rozpoczęła się w 2011 roku kiedy to jeszcze jako osoba ucząca się zatrudniłam się w sonoco Łódź, aby sobie „dorobić”. Początkowo przychodziłam do pracy na 2/3 dni w tygodniu. Po zakończeniu nauki nasze drogi z Grupą Progres się rozeszły lecz nie na długo, bo już w 2014r. wróciłam jako zleceniobiorca również na sonoco i tu historia się powtórzyła. Zaczynałam od kilku dni w miesiącu i tak stopniowo zwiększałam liczbę dni roboczych. W innym zakładzie zwalniało się jedno miejsce na stanowisku Koordynatora weekendowego. I tak zostałam, chodź muszę przyznać, że początki bywały trudne. Było to dla mnie coś zupełnie nowego i obcego. Zostałam stałym koordynatorem i minęło już 5 lat od tej decyzji.

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Dała mi możliwość nauki pracy w grupie i nawiązywania nowych kontaktów, czy to z klientem, czy zleceniobiorcami.

 

Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?

Dotychczasowe doświadczenie nauczyło większej wyrozumiałości, spokoju i opanowania w rozwiązywaniu napotkanych problemów. Nauczyłam się również nawiązywania nowych kontaktów.

 

Jak przedstawisz spółkę w jednym zdaniu zupełnie obcej osobie ?

Obcej osobie przedstawiłabym spółkę jako rzetelną godną zaufania, służącą zawsze pomocą w rozwiązaniu problemu zarówno z perspektywy klienta, jak i zleceniobiorcy .

 

18 lat to dużo czy mało?

Wiek to tylko liczba. Uważam, iż 18 lat to sporo czasu na zbudowanie przez firmę renomy oraz zaufania wśród klientów, którzy skorzystali z usług oraz polecają innym współpracę. 18 to również mało, ponieważ jeszcze wiele można osiągnąć, ulepszyć, rozwinąć kolejne struktury spółek czego życzę Grupie Progres  .

 

Przeczytaj również: Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?

 

 

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;