Jestem PRO

– Joanna Czerwonka i jej zamiłowanie do siatkówki

Joanna Czerwonka – Specjalista ds. Rekrutacji

Siatkówka dla mnie to nie tylko sport. To niezapomniane emocje, miliard wspomnień i przede wszystkim niesamowici ludzie. Jednak jest to też dobra szkoła życia, ucząca cierpliwości, pokory i woli walki, w chwilach błędów, słabości czy porażek. Siatkówka jest dla mnie pasją, czyniącą każdy dzień pełniejszym i piękniejszym.

„Siatkówka to takie puzzle, w których każdy element musi do siebie pasować.” (Krzysztof Ignaczak)

 

Jak udaje Ci się zachować work-life balance?

W sumie pytanie, czy udaje mi się to robić. A tak serio jestem osobą bardzo aktywną, więc po pracy mam zaplanowane milion innych rzeczy, takich jak treningi, zakupy, spotkania ze znajomymi, spacery z psem, czy chwilowo również organizacja ślubu, które sprawiają, że o pracy już po prostu nie myślę, bo nie mam na to czasu ?

 

Okazało się, że przysługują Ci dodatkowe dwa dni wolnego, które musisz wykorzystać od razu. Na co je wykorzystasz?

Oczywiście, że poszłabym na dodatkowy trening.

 

Co dodaje Ci energii rano? Kawa, poranny jogging czy może coś innego?

Lubię, jak świeci rano słoneczko, w połączeniu z dobrą muzyką od razu chce się działać.

 

Jaką czynność wykonujesz jako pierwszą po przyjściu do pracy?

Nic nadzwyczajnego, odpalam laptopa, sprawdzam pocztę i tworzę listę zadań na dany dzień.

 

Co daje Ci największą motywację do działania?

Dobra atmosfera w pracy i ilość fajnych projektów do zrealizowania.

 

Z jakimi ludźmi najlepiej Ci się pracuje i dlaczego?

Chyba z podobnymi do mnie – otwartymi, energicznymi, dla których relacje międzyludzkie są priorytetem.

 

Jak opiszesz swój styl pracy?

Mimo że jestem osobą energiczną i bardzo rozgadaną, to podczas pracy muszę mieć wszystko zaplanowane, zapisane w kalendarzu, zrobioną listę zadań i przede wszystkim spokój w ich realizacji. Kiedy mam sporo do zrobienia zamykam się w cichym pokoju, gdzie nikt mi nie będzie przeszkadzał, wtedy jestem w stanie wykonać kilka rzeczy w krótkim czasie ?

 

Co w ciągu ostatniego tygodnia dało Ci najwięcej satysfakcji?

Otrzymanie przelewu ze sporą premią ? A tak serio to chyba pozyskanie Kandydatów na trudne stanowisko.

 

Jakim zwierzęciem chciałbyś być i dlaczego?

Ptakiem. Lubię niezależność i swobodę w działaniu. Poza tym jestem osobą niską, więc chociaż raz to ja mogłabym spojrzeć na innych z tego wyższego pułapu.

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;