Jestem PRO
– Marcin Gajewski obserwuje przyrodę z powietrza
Moją pasją jest latanie dronem w różnych miejscach i robienie zdjęć i filmów z powietrza. Cieszę się, jak uchwycę na zdjęciach, czy nagraniach jakieś ptaki lub inną zwierzynę. Fajnie jest obejrzeć je z bliska i zobaczyć jak mają urządzone gniazda. Lubię robić zdjęcia również widoków, wody czy pól. Pięknie wyglądają przy zachodzie słońca.
Jak udaje Ci się zachować work-life balance?
Wyjście ze znajomymi planuję nie tylko w weekend, lecz również w tygodniu. W czasie wolnym lub na wakacjach ,,odcinam się’’ od obowiązków w pracy i przede wszystkim skupiam się na odpoczynku.
Okazało się, że przysługują Ci dodatkowe dwa dni wolnego, które musisz wykorzystać od razu. Na co je wykorzystasz?
Kupuję bilet, biorę drona i jadę w góry odpocząć i zrobić kilka zdjęć.
Co dodaje Ci energii rano? Kawa, poranny jogging czy może coś innego?
Kawa! Dużo kawy!
Jaką czynność wykonujesz jako pierwszą po przyjściu do pracy?
Włączam komputer, sprawdzam maile, załatwiam najistotniejsze sprawy i… idę zrobić sobie kawę ?.
Co daje Ci największą motywację do działania?
Atmosfera w pracy i oczywiście kasa ?
Z jakimi ludźmi najlepiej Ci się pracuje i dlaczego?
Najlepiej pracuje się z ludźmi otwartymi, pozytywnie nastawionymi do życia i energicznymi, ponieważ z takimi osobami łatwo można nawiązać relacje, czas w pracy mija szybciej i dużo lepiej się współpracuje.
Jak opiszesz swój styl pracy?
Lekko chaotyczny, ale pod kontrolą.
Co w ciągu ostatniego tygodnia dało Ci najwięcej satysfakcji?
Weekendowy wypad za miasto.
Jakim zwierzęciem chciałbyś być i dlaczego?
Panda! 80% swojego życia śpi.
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.