Jestem PRO

– Zuzanna daje meblom drugie życie

Zuzanna GołąbSpecjalista ds. Administracji i Obsługi Biura

Zainteresowanie majsterkowaniem pojawiło się u mnie przypadkiem, kiedy stwierdziłam, że potrzebuję nowych mebli na balkon. Pomyślałam: czemu nie mogę ich zrobić sobie sama?! To zajęcie pozwala mi odciąć się, wyciszyć, przemyśleć różne sprawy. Daje mi dużo satysfakcji, kiedy uda mi się zrobić coś z niczego, nadać czemuś nowe życie. Uczy mnie kreatywności, dokładności i cierpliwości, dzięki czemu sumienniej podchodzę do zadań w codziennej pracy.

 

Jak udaje Ci się zachować work-life balance?

Ruch daje mi równowagę i napędza do działania. Siedząc cały dzień za biurkiem, lubię aktywnie spędzać czas po pracy. Najczęściej jest to jazda na rowerze, rolki, a zimą zajęcia fitness.

 

Okazało się, że przysługują Ci dodatkowe dwa dni wolnego, które musisz wykorzystać
od razu. Na co je wykorzystasz?

Odcinam się, jadę do mojej mamy na wieś. Uciekam od hałasu, zgiełku miasta. Siadam na  tarasie
z kawką, wyciszam się, czytając dobrą książkę, słuchając śpiewu ptaków w lesie.

 

Co dodaje Ci energii rano? Kawa, poranny jogging czy może coś innego?

Zimny prysznic i spacer z moim pupilem ?

 

Jaką czynność wykonujesz jako pierwszą po przyjściu do pracy?

Kawa latte w przezroczystej, dużej szklance.

 

Co daje Ci największą motywację do działania?

Marzenia ?

 

Z jakimi ludźmi najlepiej Ci się pracuje i dlaczego?

Najlepiej pracuje mi się z ludźmi komunikatywnymi, kreatywnymi oraz zaangażowanymi w swoją pracę. Wtedy czujesz, że to co robisz, ma sens oraz zawsze od takich osób można wiele się nauczyć.

 

Jak opiszesz swój styl pracy?

Mój styl pracy to komunikacja – lubię kontakt z ludźmi, więc świetnie odnajduję się w pracy w grupie. Lubię pomagać innym oraz nawiązywać relacje.

 

Co w ciągu ostatniego tygodnia dało Ci najwięcej satysfakcji?

Stworzenie nowego stolika ze skrzynek, na balkon.

 

Jakim zwierzęciem chciałbyś być i dlaczego?

Hhhm.. myślę, że dobrze odnajduję się w relacjach międzyludzkich oraz pracy zespołowej. Mogłabym być surykatką. Są to stadne zwierzątka, których cechuje współpraca oraz silnie rozwinięte więzi socjalne.

 

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;