Powiększamy zespół
– szukamy ludzi z pasją

Dołącz do nas!

 

 

Czego brakuje Ci na rynku pracy?

Wypełnij ankietę

KARIERA

Grupa Progres

Zasoby ludzkie to największa wartość i kapitał każdej organizacji. W Grupie Progres tworzymy dla Ciebie przyjazną i otwartą kulturę organizacyjną w oparciu o nasz wewnętrzny „Kodeks Etyki” – zbiór kluczowych przekonań, wartości i zasad, jakimi chcemy kierować się każdego dnia. Doświadczenie i kompetencje naszych pracowników stanowią znaczący element naszej polityki personalnej, dlatego Pracownicy Grupy Progres aktywnie uczestniczą w programie rozwojowym Progres Akademia oraz w licznie realizowanych planach sukcesji i awansów w ramach struktury organizacyjnej naszej organizacji. Pracując w naszej firmie masz realny i bezpośredni wpływ na rozwój swojej kariery, tylko od Ciebie zależy jak szybko i w jakim kierunku będziesz się rozwijać.

CO ZYSKUJĄ PRACOWNICY:

Progres Akademia

 

Progres Akademia – program szkoleń i rozwoju kompetencji pracowników. Doświadczenie i wiedza naszych pracowników jest najwyższą wartością i kapitałem naszej organizacji, dlatego Pracownicy Grupy Progres w ramach projektu Progres Akademii mają możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w licznych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych. W ramach Akademii dbamy o rozwój twardych kompetencji merytorycznych, ściśle związanych z wykonywanym zakresem obowiązków oraz o rozwój kompetencji miękkich, takich jak: zarządzanie czasem czy umiejętność pracy w zespole. Polityka personalna naszej firmy nastawiona jest na rozwój i awanse wewnątrz struktury organizacyjnej naszej firmy. W ramach ścieżek rozwoju i planów sukcesji realizujemy szkolenia z zakresu Akademii Lidera, których pozytywne ukończenie gwarantuje odpowiednie certyfikaty. Planowanie rozwoju zaczynamy od analizy kompetencji wymaganych na danym stanowisku w ramach realizowanych celów biznesowych organizacji oraz potrzeb rozwojowych pracownika, wspólnie z bezpośrednim przełożonym, analizujemy poziom motywacji pracownika oraz aktualne potrzeby i zasoby organizacji.

Etapy rekrutacji

 

Prowadzone przez nas procesy rekrutacyjne są zazwyczaj wieloetapowe, aby jak najlepiej ocenić kompetencje kandydatów i zatrudnić osoby, które wpisują się w naszą kulturę organizacyjną. Liczba etapów oraz przebieg rekrutacji różnią się w zależności od stanowiska, na które poszukujemy pracownika.

Poniżej przedstawiamy przykładowy przebieg procesu rekrutacji:

1. Kontakt telefoniczny

Z osobami, których CV nas zainteresowało, kontaktujemy się telefonicznie. Rozmowa ma
na celu poznanie oczekiwań kandydata. Jeśli
są zbieżne z tym, co możemy zaoferować, zapraszamy na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną do siedziby naszej firmy. W przypadku kandydatów przebywających za granicą lub
w odległych lokalizacjach do rozmowy mogą zostać wykorzystane również połączenia video.

2. Rozmowa kwalifikacyjna

Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest poznanie kandydata, jego motywacji i aspiracji zawodowych. Weryfikujemy także wiedzę, umiejętności
i doświadczenie, a także kluczowe dla stanowiska kompetencje i dopasowanie do kultury organizacyjnej firmy.

3. Dodatkowe etapy rekrutacji

Jeśli stanowisko wymaga specjalistycznej wiedzy, wówczas poprosimy Cię o wypełnienie dodatkowych testów. Na tym etapie możesz spotkać:

• test wiedzy, znajomości języka (np. ukraiński, rosyjski, angielski), zadania badające umiejętność posługiwania się programami komputerowymi czy test osobowości

 

4. Rozmowa z przyszłym przełożonym

Kandydatów rekomendowanych do kolejnego etapu procesu rekrutacyjnego zapraszamy
na spotkanie z potencjalnym przełożonym w celu weryfikacji wiedzy merytorycznej kandydata.

5. Decyzja o wyborze kandydata

Kandydatowi, który pomyślnie przejdzie przez proces rekrutacyjny przedstawiamy ofertę pracy.

6. Informacja zwrotna

Wszyscy kandydaci, którzy wzięli udział w spotkaniach rekrutacyjnych otrzymują od nas informację
nt. wyniku procesu rekrutacyjnego.

 

Wszyscy kandydaci, którzy wzięli udział w spotkaniach rekrutacyjnych otrzymują od nas informację nt. wyniku procesu rekrutacyjnego.

 

Nasze ogłoszenia znajdziesz w zakładce KARIERA oraz na portalach pracy. Jeśli aktualnie nie prowadzimy żadnej rekrutacji, możesz wysłać do nas ogólną aplikację za pomocą opcji WYŚLIJ CV w zakładce kariera. Pamiętaj, aby zaznaczyć, jaki rodzaj pracy Cię interesuje.

CHCESZ Z NAMI PRACOWAĆ?

Chcesz dołączyć do świetnego zespołu
i pomóc innym znaleźć wymarzoną pracę?

APLIKUJ

Praktyki / staże

 

Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie, którego oczekują od Ciebie przyszli pracodawcy a zdobytą wiedzę merytoryczną uzupełnić o praktyczne doświadczenie – dołącz do programu staży Grupy Progres. Niezależnie od tego, czy masz już skończone studia czy dopiero szukasz swojej ścieżki zawodowej, możemy zaproponować Ci odbycie praktyk w Centrali naszej firmy w Gdańsku bądź w oddziałach na terenie całej Polski. Jeśli jesteś osobą ambitną i otwartą na zdobywanie wiedzy wyślij swoje CV z informacją w jakim obszarze chciałbyś rozwijać swoje kompetencje. Wiele zależy od Ciebie, Twojego zaangażowania i współpracy z zespołem. Nasza firma ściśle współpracuje z EURO-FUNDUSZ s.c. A. Klusek, P. Kanarski. Zapraszamy do kontaktu.

Nasz Blog – Twój Progres w HR

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.