[post_title]

[post_published]

PROGRES

Jak zarządzać stresem w organizacji? Jak osiągnąć efekt FLOW? Jak rekrutować i zatrzymywać pracowników na dłużej? Czego biznes oczekuje od zespołu HR? To tylko przykłady pytań, które nurtują branżę HR. Odpowiedzi na nie można poznać na Konferencji Kurs na HR, która 11 października odbędzie się we Wrocławiu. To wydarzenie jest najlepszym dowodem na to, że konferencje HR-owe stanowią idealną okazję do poznania najnowszych trendów branżowych, spotkania profesjonalistów, potencjalnych partnerów, klientów i przyszłych pracowników. Te organizowane lokalnie, jak np. Kurs na HR, pozwolą także poznać środowisko, w którym pracujemy oraz regionalny rynek.

 

Współczesne, profesjonalnie zorganizowane i przemyślane konferencje HR-owe przynoszą uczestnikom szereg korzyści mających wpływ na ich rozwój i pozycję w branży. Spotkanie z osobami, które mają różne doświadczenia i potrafią spojrzeć na zagadnienia zawiązane z rynkiem pracy i rekrutacją pracowników z różnych perspektyw, pozwala zgłębić zagadnienie i spojrzeć na nie globalnie.

 

Poznajesz najnowsze trendy

 

Jest wiele powodów, dla których warto uczestniczyć w konferencjach specjalistycznych. Pierwszym z nich jest unikalna możliwość poznania najnowszych trendów dot. Human Resources. Liderzy branży występują zazwyczaj na eventach tworzonych przez profesjonalistów wiedzących, że dobór prelegentów jest kluczową kwestią podnoszącą wartość merytoryczną wydarzenia. Dzięki temu uczestnicy mają dostęp do najnowszych informacji i trendów, co więcej mogą skonsultować swoje wątpliwości z ekspertami dostępnymi na wyciągnięcie ręki. Mają także możliwość powrotu do treści przedstawionych podczas wydarzenia np. Organizatorzy Kursu na HR umieszczają w sieci nagrania z prelekcji ekspertów.

 

Uczysz się od najlepszych

 

Dobrze, jeśli na konferencji występują biznesowi gracze z sukcesem prowadzący swoje firmy lub współrządzący przedsiębiorstwem pracodawcy. Poznanie ich podejścia do zarządzania zwiększa pole widzenia i otwiera przed nami nowe perspektywy. Wiedza i doświadczenie osoby, która z autopsji zna problemy związane z kierowaniem ludźmi, mogą być impulsem do wcielenia w życie sprawdzonych rozwiązań, a co za tym idzie uniknięcia problemów kadrowych. Co więcej, prelegenci są na wyciągnięcie ręki, można porozmawiać z nimi i zapytać o kwestie, które chcemy rozwinąć. Przykładowo prowadzący Kurs na HR, Piotr Bucki – wykładowca i trener komunikacji, poświęca uczestnikom czas między sesjami.

 

Korzystasz Ty i Inni

 

Idealnie dobrana konferencja może przynieść całej firmie wiele korzyści. Watro zatem wybrać się na nią w większym gronie. Uczestniczenie w wydarzeniach branżowych jest doskonałym narzędziem by pracownicy dostawali pokaźny zastrzyk nowych inspiracji, pomysłów, informacji nt. nowych trendów z obszaru HR-u, które można wdrożyć w swojej firmie. W przypadku Kursu na HR, który jest wydarzeniem bezpłatnym nie trzeba martwić się o wydatki poniesione na opłacenie uczestnictwa w konferencji. Jedyne w co musimy zainwestować to czas pracowników, a ta inwestycja z pewnością zwróci się z nawiązką.

 

Nawiązujesz wartościowe kontakty

 

Konferencje branżowe, w tym HR-owe, są miejscem, w którym podczas networkingu możemy zaprezentować siebie i swoją firmę nowemu audytorium. Mamy okazję nawiązać wiele cennych kontaktów z innymi profesjonalistami z branży. Kolejnym, cennym aspektem jest szansa na poznanie konkurencji, przyszłej i obecnej, oszacowanie swojej przewagi, poznanie ich podejścia do rynku oraz metod działania. Dzięki temu mamy szansę umocnić swoją pozycję na rynku, wprowadzając rozwiązania stworzone na podstawie dokonanych obserwacji.

 

Na rynku roi się od konferencji branżowych, właściwie nie ma dnia, by nie odbywało się tego typu wydarzenie. Najważniejsze jednak jest to, by wybierać te, które uczestnikom przynoszą długofalowe korzyści.

 

Jeśli szukasz wydarzenia, które integruje świat nauki, biznesu oraz władz samorządowych i poświęcone jest tematyce zarządzania zasobami ludzkimi, zapisz się na Kurs na HR – merytoryczne spotkanie sprzyjające networkingowi, budowaniu trwałych relacji biznesowych oraz wypracowaniu rozwiązań dopasowanych do aktualnych wyzwań rynku. Więcej dowiesz się na https://kursnahr.pl/.

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;