Lubię pracę w Grupie Progres ponieważ…

Dorota Pachucy – Specjalista ds. sprzedaży  / 9 lat stażu

 

 

Co wspominasz najlepiej?

Wszelkiego rodzaju eventy firmowe, szkolenia, wyjazdy integracyjne, czy wyjazdy służbowe. Podczas nich zawsze mam możliwość lepszego poznania osób, z którymi na co dzień pracuję.

 

Czego życzysz firmie i jej pracownikom?

Zarówno firmie, jak i jej pracownikom życzę dalszej motywacji, determinacji, chęci  doskonalenia się oraz wytrwałości, jak również realizowania celów, zarówno tych mniejszych, jak i tych większych.

 

Co jest największą siłą firmy?

Największą siła i wartością w każdej firmie jest człowiek – koleżanki i koledzy z zespołu/firmy oraz bezpośredni czy dalsi przełożeni. Wzajemna współpraca, zaufanie, konstruktywna krytyka zwrotna – to klucz do dalszego sukcesu.

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Robię, to co lubię – a to bardzo ważne. Uwielbiam pracę z ludźmi, a każdy dzień jest inny (nawet, jeśli wcześniej był już zaplanowany). W pracy nigdy nie jestem sama, nawet jeśli pracuję zdalnie, zawsze mam obok siebie osoby, na które mogę liczyć.

 

Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?

Wielu rzeczy, np.: wykonywania kilku rzeczy jednocześnie ?, dyscypliny, terminowości, współpracy z innymi ludźmi, przyjaźni oraz organizacji pracy własnej.

 

Przeczytaj również: Rozwój i ścieżka kariery w Grupie Progres

 

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;