Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Izabela LubińskaKierownik Działu Kadr i Płac  /  ponad 4 lata stażu

 

 

Jak przedstawisz spółkę w jednym zdaniu zupełnie obcej osobie?

Firma ogólnopolska i lider na rynku pracy tymczasowej.

 

Jakie Twoim zdaniem było największe wyzwanie dla firmy na przestrzeni tych lat?

Największym wyzwaniem dla firmy jest umiejętne dostosowywanie się do wymagającego i ciągle zmieniającego rynku. Zadanie nie jest łatwe ze względu na dużą konkurencję oraz nieustanne zmiany w przepisach. To wszystko wymaga od firmy dużej elastyczności i gotowości do działania. Kiedy połączymy to z dokładaniem wszelkich starań, aby jakość świadczonych usług była zawsze na najwyższym poziomie szukanie nowych rozwiązań wymaga dużego nakładu pracy.

 

Czego życzysz firmie i jej pracownikom

Zarówno firmie, jak i pracownikom życzę tego, aby nie tracili zapału i energii do ciągłego rozwoju. Aby każdy dzień przynosił nowe wyzwania. Jednocześnie chciałabym, aby sytuacja związana z rynkiem w trakcie pandemii lub po pandemii trochę zaczęła się stabilizować, abyśmy mogli czynić plany biznesowe patrząc w przyszłość.

 

18 lat to dużo czy mało?

Dużo. Nadal jest to większa część mojego życia ?.

Z punktu widzenia firmy i bardzo dynamicznego rynku pracy tymczasowej to również dużo. Duża ilość energii, pomysłów oraz nakładów pracy wnoszonych przez 18 lat i całe zespoły ludzi, pozwoliły uzyskać pozycję jednego z liderów w branży. Przez okres 18 lat firma bardzo mocno się zmieniła i rozwinęła. Można śmiało powiedzieć, że osiągnęła pełnoletniość i dojrzałość przez ten okres.

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Każdego dnia uczy mnie czegoś nowego. Lubię dynamikę pracy, która nie pozwala na nudę, a różnorodne sytuacje, z jakimi spotykamy się w pracy w Dziale Kadr i Płac wymagają ciągłego pogłębiania wiedzy. Taki charakter pracy bardzo mi odpowiada, ponieważ pozwala na rozwój.

Oprócz powyższych aspektów lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ poznałam tutaj super ludzi. Stworzyliśmy zgrany zespół, który dzięki temu, że wspiera się wzajemnie, jest bardziej efektywny.

 

 

Przeczytaj również: Jak wyglądał początek Twojej pracy w Grupie Progres?

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;