[post_title]
[post_published]
PROGRES
„Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi” ten cytat Jana Pawła II, pracownicy Grupy Progres mogli przeczytać na przesłanej przez panią Dyrektor Ilonę Puckowską – Pociask, kartce z podziękowaniami.
W akcję zbiórki środków dla Domu im. J. Korczaka zaangażowali się nasi pracownicy, którzy wzięli udział w loterii organizowanej z okazji corocznego spotkania pracowników firmy we Władysławowie. Dodatkowo Zarząd Grupy Progres podwoił zebraną kwotę. Ponadto do naszej akcji charytatywnej dołączył jeden z klientów Grupy Progres, który pragnie pozostać anonimowy. Dzięki temu wsparciu i ogromnemu zaangażowaniu mogliśmy przekazać jeszcze więcej najpotrzebniejszych rzeczy.
Jest nam niezmiernie miło podzielić się kartką otrzymaną od wychowanków Domu im. J. Korczaka w Gdańsku. Niesienie pomocy to ważny element życia każdego z nas, dlatego cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do wywołania uśmiechu na twarzach podopiecznych w tak wyjątkowym dniu jakim jest Dzień Dziecka. Nie po raz pierwszy przekonaliśmy się, że dzielenie się z innymi wywołuje radość obu stron. Przesłana kartka pozwoliła nam przywołać wspomnienie zorganizowanej akcji oraz ponownie zrozumieć co jest w życiu najważniejsze.
Więcej wpisów
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.