[post_title]

[post_published]

PROGRES

Linia biznesowa Progres Consulting wprowadza otwarte szkolenia dla Handlowców.

Z programu szkolenia Lider sprzedaży skorzystają także Przedstawiciele Handlowi oraz Specjaliści ds. Obsługi Klienta.

Warsztaty skierowane są do osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe oraz budować trwałe relacje z klientami.

Celem szkolenia jest:

  • przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych,
  • dostarczenie umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty,
  • wyposażenie w zdolność posługiwania się zakresem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających docierać do docelowej grupy klientów,
  • przybliżenie uczestnikom elementów obrony proponowanej ceny,
  • nabycie umiejętności budowania wizerunku biznesowego i stosowanie przewagi konkurencyjnej.

Szkolenie ma formułę praktycznych warsztatów z naciskiem na ćwiczenia, dyskusje i scenki. Prowadzone jest przez Piotra Jankowskiego, certyfikowanego trenera biznesu z doświadczeniem ponad 7000 godzin szkoleniowych, który specjalizuje się w sprzedaży i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Podczas 22 lat pracy zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Cechuje go skuteczność w uczeniu innych, bogaty warsztat, wysoki standard świadczonych usług, profesjonalizm, zaangażowanie, które są doceniane przez uczestników jego szkoleń.

Więcej informacji na stronie „Lider Sprzedaży

Zachęcamy także do zapoznania się ze szczegółami szkolenia managerskiego „Lider Przyszłości”

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;