Rozwój i ścieżka kariery w Grupie Progres

Jacek GrzywaKierownik Działu Prawnego  /  5 lat stażu

 

Jak widzisz spółkę za kolejne 18 lat?

Mam nadzieję, że po kolejnych osiemnastu latach Grupa Progres będzie przynajmniej 2 razy większa, aniżeli jest teraz.

 

 

Co jest największą siłą firmy?

Człowiek, pracownicy – to w nich tkwi sekret udanego przedsiębiorstwa, które zdobywa szczyty i realizuje ambitne cele biznesowe.

 

 

Jak przedstawisz spółkę w jednym zdaniu zupełnie obcej osobie?

Aktywny, dynamicznie rozwijający się gracz zdobywający nowe rynki.

 

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…   

Jest to praca różnorodna i każdy dzień przynosi coś nowego.

 

 

Jak wyglądał Twój rozwój/ ścieżka kariery?

Był to okres, w którym od podstaw stworzyłem dział prawny w Grupie Progres. Począwszy od tworzenia procedur, niezbędnych draftów, wdrożenia szkoleń, aż po budowę sprawnie działającego zespołu.

 

 

Przeczytaj również: Co świadczy o dojrzałości Grupy Progres?

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;