Rozwój i ścieżka kariery w Grupie Progres

Przemysław Domińczak – Kierownik ds. Kluczowych Klientów, 8 lat stażu

 

18 lat to dużo czy mało?

Uważam, że w branży, w której działamy, której dynamika i wyzwania „zmiotły” niejedną dobrze zapowiadająca się agencję- to dużo.

 

Co wspominasz najlepiej?

Najlepiej wspominam okres, w którym wraz z zespołem zbudowaliśmy u Klienta wolumen ponad 1000 pracowników tymczasowych. Był to czas ciężkiej, ale satysfakcjonującej pracy. Dzięki wspólnie wypracowanemu systemowi oddział działał jak dobry, zdrowy organizm.

 

Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Mam w swoim zespole ludzi, którym ufam.

 

Czego nauczyło Cię dotychczasowe doświadczenie w Grupie Progres?

Najważniejszą lekcją dla mnie jest to, że nie ma w pracy przeszkód- są zadania.

 

Jak wyglądał Twój rozwój/ ścieżka kariery?

W Grupie Progres pracuję od 8 lat. Zaczynałem jako praktykant, potem przez 1,5 roku pracowałem na stanowisku konsultanta. Następnie niemal 4 lata jako specjalista ds. sprzedaży. Pół roku jako koordynator/kierownik biura w Poznaniu przy ul. Gwarnej i od lutego 2018 do chwili obecnej jestem Kierownikiem ds. klientów strategicznych w poznańskim oddziale przy ul. Św. Marcina.

 

Przeczytaj również: Lubię pracę w Grupie Progres, ponieważ…

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;