[post_title]

[post_published]

PROGRES

14 czerwca w Centrum Dialogu im. Marka Edelmana w Łodzi odbędzie się kolejna edycja konferencji Kurs na HR. Jest to ogólnopolski cykl spotkań środowisk biznesowego, naukowego i samorządowego, na których podejmowane są najbardziej istotne zagadnienia związane z lokalnym rynkiem pracy. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.

– Łódź ma teraz swoje „5 minut”. W mieście realizowanych jest wiele inwestycji, pojawiają się też nowi inwestorzy – pracodawcy, którzy tworzą miejsca pracy w różnych gałęziach gospodarki. Rynek pracy jest jednak coraz bardziej wymagający, o czym trzeba rozmawiać z ekspertami, przedstawicielami biznesu, ale też innych gremiów mających wpływ na rozwój lokalnego rynku. Konferencja Kurs na HR doskonale odpowiada na tę potrzebę rozmowy i integracji, dlatego bardzo się cieszę, że po raz kolejny wydarzenie to zawitało do Łodzi mówi Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.

Po wiedzę i kontakty

Już 14 czerwca na łódzkiej edycji konferencji Kurs na HR eksperci i przedstawiciele lokalnego rynku wyjaśniać będą zmiany zachodzące na rynku pracy. Jest to XI już edycja tego ogólnopolskiego wydarzenia, które do Łodzi zawita po raz drugi. Jego organizatorem jest Grupa Progres, jeden z polskich liderów branży usług HR.

– Nie bez przyczyny po raz drugi organizujemy nasze wydarzenie w Łodzi. Od kilku lat obserwujemy w mieście i w całym regionie dynamiczny rozwój. Jest także ogromny potencjał dalszego wzrostu, jednak na tej drodze pojawiają się też wyzwania związane przede wszystkim z rynkiem pracy – pozyskiwaniem i utrzymywaniem pracowników. Będziemy zgłębiać ten obszar i wspólnie, w szerokim gronie przedstawicieli lokalnego rynku zastanawiać się nad najlepszymi rozwiązaniami i praktykami z szeroko pojętej dziedziny HR – mówi Cezary Maciołek, wiceprezes Grupy Progres.

Uczestnicy najbliższej konferencji będą mogli poznać z czym współcześnie mierzą się rekruterzy, jakie kompetencje specjalistów są niezbędne oraz na co stawiają pracodawcy. Z drugiej strony – czego oczekują pracownicy, w jaki sposób motywować ich i angażować w życie firmy. W programie wystąpienia licznych ekspertów i praktyków biznesu:

  • Piotr Bucki, wykładowca (Masz 168 godzin – jak je wykorzystasz? Świadome zarządzanie czasem i uwagą jako kompetencja XXI wieku)
  • Jacek Kwieciński, Dyrektor Personalny Pratt&Whitney Kalisz Sp. z o.o. (Rynek Pracownika? – co dalej z lokalnej perspektywy…),
  • Artur Dzięgielewski, Head of Culture Department Crusar (Dział Culture w firmie, czyli nowe oblicze HR)
  • Anna Piekut, Konsultant Fabryka Motywacji (Never Ending Story rekrutera)
  • Magdalena Straub, HR Director Borg Automotive (Empowerment – sposób na zwiększenie motywacji oraz zaangażowania pracownika)
  • przedstawiciel Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. (Bon apetyt na rozwój – Fundusze na kształcenie pracowników w województwie łódzkim)

Agendę konferencji zakończy wspólna debata zatytułowana: Rynek pracownika. W którą stronę zmierzamy?. Wydarzenie z pewnością zainspiruje pracodawców, którzy szukają nowego sposobu na kierowanie zespołami, chcą wdrożyć nowoczesne formy motywowania pracowników, a także przyspieszyć rozwój firmy dzięki przemyślanym i dobrze zarządzanym zmianom. Będzie to okazja do zdobycia unikatowej wiedzy, podzielenia się doświadczeniami, a także nawiązania cennych kontaktów.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Formularz zgłoszeniowy i szczegółowe informacje na stronie www.kursnahr.pl.

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;