Specjaliści ds. zakupów
Dowiedz się więcej.
Rekrutacja specjalistów ds. zakupów
Z roku na rok rośnie znaczenie Działów Zakupów w firmach. Ich rozwój sprawia, że tworzone są nowe stanowiska, na które potrzebni są wykwalifikowani pracownicy. Powinni oni spełniać najbardziej wygórowane oczekiwania pracodawcy, ponieważ ich rola w przedsiębiorstwie jest niezwykle ważna. Działania i decyzje podejmowane przez Specjalistów ds. Zakupów, ich zdolności negocjacyjne oraz kreatywne myślenie mają realny wpływ na wyniki finansowe firmy. Mając pełną świadomość specyfiki rynku zakupów i wymagań naszych Klientów rekrutujemy Specjalistów posiadających wiedzę i doświadczenie, które pozwalają im sprawować pieczę nad organizacją i sprawnym funkcjonowaniem Działu Zakupów.
Prowadzimy rekrutacje na stanowiska:
- Specjalista ds. Zakupów Strategicznych
- Buyer
- Purchase
- Dyrektor ds. Zakupów Globalnych
- Specjalista ds. Zaopatrzenia
ABY POZNAĆ NASZE METODY WSPÓŁPRACY
ZACHĘCAMY DO KONTAKTU:
NAPISZ WIADOMOŚĆ
Nasz Blog – Twój Progres w HR
Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?
Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.
Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?
Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.
Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?
W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.