[post_title]

[post_published]

PROGRES

Grupa Progres otrzymała nagrodę specjalną i tytuł „Lidera Aktywizacji Osób Młodych” w kategorii Agencje Zatrudnienia. Podczas uroczystej Gali konkursu, która odbyła się 26 października 2018 r. w warszawskiej siedzibie Business Centre Club, dyplom i nagrodę w imieniu naszej firmy odebrała Magdalena Białek, Kierownik Regionu Rekrutacji Stałych.

„Lider Aktywizacji Osób Młodych” to projekt realizowany cyklicznie od 2017 r. przez Fundację Promocji Inicjatyw Społecznych POLPROM. Jego celem jest promowanie niestandardowych, oryginalnych rozwiązań wspierających aktywizację osób młodych, które realizowane są przez instytucje rynku pracy.

W tym roku zostaliśmy docenieni przez kapitułę konkursu, która nagrodziła dobre praktyki Grupy Progres i rozwiązania pokazujące, że można działać w sposób ciekawy, skuteczny i przyjazny dla osób młodych. Podczas uroczystej Gali reprezentowały nas Magdalena Białek (Kierownik Regionu Rekrutacji Stałych), Anna Augustyniak (Specjalista ds. rekrutacji) i Kamila Dowgiałło (Specjalista ds. Personalnych).

Z największą przyjemnością będziemy kontynuować nasze działania i pomagać osobom młodym zdobywać doświadczenie pod skrzydłami specjalistów pracujących w Grupie Progres.

 

Więcej wpisów

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Jak zrekrutować duże wolumeny pracowników w krótkim czasie?

Zapotrzebowanie na zatrudnienie dużej grupy pracowników w krótkim czasie to wyzwanie, przed którym stają przedsiębiorstwa produkcyjne, logistyczne i budowlane. Nie da się ukryć, że nawet najbardziej rozbudowane działy HR mogą mieć problemy ze sprostaniem temu zadaniu. Presja czasu, nadmiar obowiązków i formalności — to wszystko sprawia, że szybka rekrutacja dużych wolumenów pracowników staje się bardzo trudna. Ale czy niemożliwa? Na pewno nie wtedy, kiedy zajmuje się tym agencja pracy.

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Jak zachęcić pracowników do wypowiadania się?

Skuteczna i pozytywna komunikacja jest bardzo ważnym aspektem każdej organizacji, zwiększa satysfakcję pracowników i w sposób korzystny napędza funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Możliwość dialogu może pomóc w zrozumieniu i zdefiniowaniu oczekiwań pracowników oraz wpłynąć na zwiększenie efektywności pracy zespołu. Dobre relacje ze współpracownikami oraz rozwój zdrowej kultury organizacyjnej ma korzystny wpływ na współpracę, która staje się kluczową umiejętnością w organizacjach. Jeżeli pracujesz w „cichym’’ biurze i pracownicy są niechętni, aby wyrażać swoje zdanie, przyjrzyjmy się bliżej kilku wskazówkom dotyczących tego, jak przerwać ciszę i zachęcić pracowników do wypowiadania się.

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

Wymagający Klient/Kandydat – jak z nimi współpracować?

W branży usług rekrutacyjnych naszymi „klientami” są Firmy i kandydaci poszukujący/nieposzukujący zatrudnienia. Wiadomo, rynek pracy jest trudny, oczekiwania interesariuszy zmieniają się. Raz szala wymagań przechyla się na stronę jednych, raz drugich. Można zadać sobie pytanie czy klient/kandydat WYMAGAJĄCY oznacza zawsze trudnego? Wiele zależy od naszego podejścia do wyzwań.

;